La portaveu d’ERC es refereix al ‘president Illa’ al Parlament
Els ‘lapsus linguae’ poden donar lloc a tota mena d’especulacions, com el que aquest dimecres ha tingut la portaveu d’ERC al Parlament Anna Caula, quan s’ha referit al candidat socialista a les eleccions catalanes, Salvador Illa, com «el president Illa».
Caula al·ludia a l’augment de restriccions que demanaven diverses comunitats autònomes per apaivagar la tercera onada del coronavirus, quan s’ha referit almenys un parell de vegades al «president Illa», en lloc del ministre Illa, càrrec que encara ocupa el titular de Sanitat. L’error ha provocat les rialles de bona part del grup socialista i en especial de la portaveu, Eva Granados.
Notícies relacionadesL’incident ha ocorregut durant la intervenció de Caula davant la Diputació Permanent, l’òrgan parlamentari català entre legislatures, el primer dia després que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya suspengués la data prorrogada de les eleccions catalanes, i quan la cita davant les urnes és encara incerta. El lapsus de Caula ha donat ales a Twitter a especulacions sobre un possible pacte postelectoral entre ERC i el PSC.
Caula, el partit de la qual ostenta la Conselleria de Salut amb Alba Vergés al capdavant, retreia al PSC que el seu cap de llista a les eleccions sigui el ministre de Sanitat, Salvador Illa, mentre que la portaveu socialista, Eva Granados, ha recordat que Vergés forma part de la llista dels republicans als comicis.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»