Sánchez, en quarantena fins a la nit de Nadal arran del positiu de Macron

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha suspès tota l’agenda arran del positiu del seu homòleg francès, Emmanuel Macron. Sánchez ha informat el Rei que complirà quarantena fins al 24 de desembre, data en la qual hauran transcorregut deu dies des de la seva trobada amb el president Macron a París.
El president se sotmetrà a una prova diagnòstica immediatament per saber la seva situació i decidir, en funció dels resultats, sobre la seva agenda dels pròxims dies.
Temes:
- Ciència Un test pioner creat a Catalunya permetrà predir l’Alzheimer
- Cristina Maragall: "Prevenir l’Alzheimer és més important que curar-lo"
- Querella del PSOE El Suprem nega delicte d’odi a Abascal per proposar penjar Sánchez
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Vallejo: "La sobreregulació de la vivenda ha pervertit el sistema"
- Benestar ¿Prefereixes quedar-te a casa abans que sortir amb amics? Això diu la psicologia sobre tu
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Tous fitxa la seva nova consellera delegada a Parfois, que deixa les regnes en mans d’un exMango
- Sector bancari El Sabadell afirma que el 80% dels seus accionistes minoritaris no han acceptat l’opa de moment
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça oficialitza els preus de les entrades per al partit davant del PSG de Champions a Montjuïc