anècdota
Castells torna el Senat amb una samarreta reivindicativa: Black Lives Matter
No és la primera vegada que el ministre d'Universitats sorprèn portant una samarreta reivindicativa
El ministre d’Universitats, Manuel Castells, ha tornat a acudir al Senat amb una samarreta reivindicativa, aquesta vegada en defensa de la comunitat afroamericana dels Estats Units al triar el lema ‘Black Lives Matter’ (La Vida dels Negres Importa).
Amb lletres vermelles sobre fons negre, la samarreta que porta Castells durant la seva compareixença en la comissió d’Educació de la Cambra Alta es fa ressò d’un moviment que va començar a guanyar rellevància arran de les manifestacions que van tenir lloc als Estats Units per la mort de dos afroamericans el 2014.
Manifestacions que aquest any han tornat a ocupar les primeres pàgines després de la mort de George Floyd, que va morir a Minneapolis asfixiat a causa de la maniobra d’estrangulació d’un policia.
Historial de samarretes
Notícies relacionadesNo és la primera vegada que el ministre d’Universitats sorprèn portant una samarreta reivindicativa i l’última vegada que es va armar certa polèmica va ser el març passat quan va acudir a una sessió de control amb una altra que tenia un eslògan feminista, ‘Equal rights’, en lletres dels colors de l’arc de Sant Martí sobre fons negre.
Llavors, el senador del grup popular Rafael Hernando va criticar Castells amb un missatge en el seu compte de Twitter: «Això que els ministres vinguin al Senat amb la samarreta del pijama, el cap despentinat i acabats de llevar de la migdiada.... com que no ho veig».
- Demografia i sostenibilitat Espanya tindrà només 23 milions d’habitants el 2100, quan caurà la població mundial
- Efectes de l’onada de calor Es disparen les morts en soledat a l’estiu: «L’agost ha sigut de rècord»
- Per una discussió de trànsit La Fiscalia demana presó per al ciclista que va matar a cops un conductor al Poblenou de Barcelona
- Polèmica a Badalona La Generalitat obre la porta a canviar la ZBE per altres mesures com el peatge urbà
- Situació de vulnerabilitat L’ajuda de 115 euros al mes que ja pots demanar a la Seguretat Social
- Noves formes d’estafa Estafa a Vinted i Wallapop: et quedes sense diners i sense producte
- Regne Unit Airbnb lloga la casa de Harry Potter: com reservar i a quin preu
- Al minut La Mercè 2023: últimes notícies de les festes de Barcelona, en directe
- Remeis El truc casolà per dir adeu a les arrugues al front
- Contaminació de l’aigua del mar Les platges de Badalona s’han contaminat aquest any en quatre ocasions amb aigües residuals