zentauroepp50508432 catalan regional president quim torra talks with a journalis191022083103 /
Últimes notícies de Catalunya i Quim Torra | Directe
L'independentisme debat si recolza la investidura de Sánchez mentre al carrer segueixen, amb menor força, les protestes dels CDR
El conflicte català ha arrencat aquesta setmana amb el judici a Quim Torra per desobediència, durant el qual va reconèixer que sí que va desobeir, i amb les negociacions per a la investidura de Pedro Sánchez, en les quals l’independentisme serà clau. Mentrestant, continuen les protestes dels CDR.
EL PERIÓDICO us ofereix un fil directe per seguir al minut també les últimes notícies de les mobilitzacions a Barcelona.
Temes:
Eleccions generals Catalunya Independència de Catalunya Tsunami Democràtic Sentència del procés
- Entrevista Artur Mas, expresident de la Generalitat: "Puigdemont potser no és capaç d’aglutinar però hi ha de ser"
- Compareixença al Senat El ministre Óscar Puente defensa la despesa a Rodalies: «Hem invertit molt, però no és suficient»
- Famosos Rosalía, caçada passejant de la mà per Barcelona al costat d’una famosa model francesa
- Mobilitat Més del 80% dels catalans viu a menys de 15 minuts de distància amb cotxe d’un hospital
- Resposta comuna L’empresariat català opta per millorar el finançament a partir de la proposta d’Hisenda
