cap al 10-N
Errejón creu que tindrà més de 15 escons
El candidat de Més País demana a Sánchez i Iglesias deixar «aquesta lògica de Pimpinela»
zentauroepp50053102 errejon190925203829 /
El candidat de Més País, Íñigo Errejón, confia que obtindrà més de 15 escons en les eleccions del 10-N. No obstant, la seva predicció difereix bastant dels resultats que mostren els últims sondejos.
L’últim sondeig del Gabinet d’Estudis Socials i Opinió Pública (GESOP) per a EL PERIÓDICO assigna al polític madrileny entre 2 i 4 diputats. En la mateixa línia, segons l’última macroenquesta del Centre d’Investigacions Sociològiques (CIS), Més País obtindria entre 3 i 4 escons en els comicis.
Sánchez i Iglesias, com Pimpinela
Notícies relacionades«No podem deixar [Pablo] Iglesias i [Pedro] Sánchez sols, no podem seguir en aquesta lògica de Pimpinela», ha opinat també Errejón en una entrevista a la cadena SER. «Cal posar serietat i no posar només cadires», ha dit el polític de Més País, que insisteix que «els vots i els escons es posaran al servei d’un govern progressista».
En aquest sentit, ha desafiat els seus homòlegs al PSOE i a Unides Podem a comprometre’s a fer «un «pas enrere» si «hi ha majoria progressista i al gener no hi ha un govern progressista».
- Dures multes per als autocaravanistes a les zones de costa i facilitats a l'interior
- Conflicte al Pròxim Orient Els Estats Units bombardegen el pont més gran de l’Iran i amenacen d’atacar les centrals elèctriques
- UN MISSATGE CLAR Flick: «No hi ha lloc per al racisme, però hem d’anar tots junts contra el racisme»
- Dolços i salats Més enllà de la mona de Pasqua: els altres plats típics de Catalunya aquesta Setmana Santa
- Finances personals Arcadio Barrera, jubilat, demana justícia: «No volem escoltar més sobre tràmits i sobre esperes interminables»
