Chacón es desmarca de Comín: «Perjudicar l'economia espanyola ens perjudica»
La consellera d'Empresa avisa contra mobilitzacions que perjudiquin el teixit econòmic

a
La consellera d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, s’ha desmarcat de la petició de l’exconseller Toni Comín que la resposta a la sentència s’ha d’orientar a «buscar el desgast econòmic de l’Estat». En una entrevista a ‘Els matins’ de TV-3, Chacón s’ha mostrat contundent al sentenciar que «perjudicar l’economia espanyola perjudica també Catalunya».
Notícies relacionades🔴 @angelschacon consellera @empresacat respon @toni_comin : " Coneguda la sentència, només faltaria que féssim com si no passés res, però perjudicar l'economia espanyola perjudica també a Catalunya."#ElsMatinsTV3 ▶️ https://t.co/lnnXPqvBvd pic.twitter.com/qsGgISvUOQ
— Els matins TV3 (@elsmatins) 9 de octubre de 2019
«Si la perjudiquem ens perjudiquem. És com si perjudiquem l’economia europea. Som en un món global, a veure si ho entenem», ha afirmat.
Contra boicots
La consellera s’ha mostrat en contra d’una aturada indefinida: «Cal defensar els nostres de drets, però ha de quedar clar que fer empresa és fer país». A més, ha insistit en la seva posició «contrària a qualsevol tipus de boicot».
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Exclusiva Aquests són i així actuaven els membres de ‘La manada’ de Castelldefels, empresonats per violar tres dones
- Acord del Govern amb ERC Catalunya obrirà tres noves delegacions a la Xina, Canadà i Jordània
- Canvi climàtic Màxima alerta: nous estudis avancen dràsticament la frenada del Corrent Atlàntic
- EUROVISIÓ RTVE trasllada a l'organització d'Eurovisió que sortirà del festival si participa Israel
- Debat de política general Junts pressiona el PSC i sotmetrà a votació al Parlament els pactes amb Sánchez