A BARCELONA
Agredida una periodista de Tele 5 que cobria la manifestació de l'1-O
Un grup d'assistents l'han increpat i li han llançat líquid al cap

agresion
Una periodista de Tele 5, Laila Jiménez, que cobria la informació de la manifestació de l’1-O a Barcelona, ha sigut increpada i agredida per un grup de manifestants, que han arribat a llançar-li líquid al cap.
La informadora, que era davant la seva càmera entre les persones que protestaven, ha rebut les ires d’alguns manifestants, que l’increpaven al crit de «Marxeu d’aquí, mentiders». Mentrestant, un altre grup de manifestants s’encaraven amb els primers i els demanaven que la deixessin en pau.
Algunes persones li han cridat: «¿Per què no te’n vas?», i ella ha contestat que estava fent la seva feina. Li han llançat un líquid al cap i a la mà, que la periodista ha netejat amb un mocador disposada a sortir davant la càmera.
Notícies relacionadesAl final, davant els insults i les agressions verbals, Jiménez i la càmera han optat per marxar, mentre altres manifestants els feien un cordó perquè sortissin d’entre el grup dels agressors.
Telecinco ha publicat la notícia en la seva web amb la següent nota: «En les imatges captades es pot veure la pressió que ha sentit la periodista, que es trobava treballant i cobrint la informació, una informació a què tots els espanyols tenen dret, dret recollit per la legislació internacional»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- El model territorial Hisenda prepara la seva alternativa de finançament singular per a Catalunya
- Discurs davant dels parlamentaris socialistes Sánchez demana l’expulsió d’Israel de totes les competicions esportives
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- Castells La Colla Vella de Valls regna en una diada del Primer Diumenge de Santa Tecla 'total' a Tarragona
- Durant el segon trimestre Els aranzels de Trump llasten la indústria més del previst i l’economia catalana retalla el seu creixement
- ACTUALITAT BLAUGRANA Flick se surt amb la seva: de l’avís dels egos al triomf d’«un equip»