per les seves reunions a Madrid
Sánchez arriba al despatx amb el Rei amb gairebé una hora de retard
El president en funcions ha entrat al recinte amb cotxe oficial i ha sigut rebut per Felip VI
rey-sanchez /
El president del Govern en funcions, Pedro Sánchez, ha arribat al Palau de Marivent de Palma per celebrar l’habitual despatx d’estiu amb el rei Felip VI, si bé ho ha fet amb gairebé una hora de retard a causa de les seves reunions a Madrid.
Sánchez ha sortit poc abans de les 12.00 hores d’una reunió que havia convocat, a les 9.30 hores, junt amb la ministra d’Indústria i Turisme en funcions, Reyes Maroto, amb col·lectius de la Indústria i el Turisme en un local del centre de Madrid.
El president en funcions ha entrat al recinte amb cotxe oficial i ha sigut rebut pel rei Felip, al qual ha saludat estrenyent la mà davant els mitjans de comunicació.
Després de la trobada, està previst que Sánchez comparegui davant dels mitjans per fer una valoració del despatx i després s’adreçarà al Consolat de Mar per veure’s amb la presidenta del Govern, Francina Armengol. La reunió estava concertada a les 15.45 hores però a causa d’aquest retard també es durà a terme més tard.
Per la seva part, el Rei va arribar a Palma fa uns dies i, com és habitual, ja ha rebut en audiència les autoritats balears i aquesta tarda presidirà la tradicional recepció amb representants polítics i socials de les Balears.
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- La Policia es presenta al CNIO a petició d’Anticorrupció, que investiga una denúncia
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Els consells de Maria José Valiente, psicòloga i col·laboradorada de SanaMent Descubreix el mètode PEPME de la psicòloga Maria José Valiente per fer front al consumisme nadalenc
- Balanç monàrquic El Rei tanca el 2025 amb el passat del seu pare i Urdangarin en primer pla
- El president presumeix de les bones xifres d’aquest any
- Els empresaris demanen altura de mires per obtenir la governabilitat
- Últim Consell Executiu de l’any El Govern promet "deixar-se la pell" a aprovar nous pressupostos
