A l'interior d'un camió
Detingut a Pamplona un gihadista exconvicte acusat d'adoctrinament
Havia administrat diversos perfils per difondre propaganda de grups terroristes, principalment d'Al-Qaida
La Guàrdia Civil ha detingut aquest dissabte a Pamplona un exconvicte gihadista de 48 anys acusat de reincidir en els delictes d’enaltiment i adoctrinament terrorista, segons han indicat a Efe fonts de la lluita antiterrorista.
La detenció, en què ha col·laborat el Centre Nacional d’Intel·ligència, s’ha produït davant d’un centre comercial del polígon industrial Agustinos, situat als afores de la ciutat i on l’home era a l’interior d’un camió.
Després del seu pas per presó arran d’una condemna del’Audiència Nacional, el detingut, nascut al Marroc, hauria administrat diversos perfils i canals de xarxes socials amb l’objectiu de difondre propaganda en bona part feta per productores mediàtiques afins a grups terroristes gihadistes, principalmentd’Al-Qaida.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032