«¿T'ha valgut la pena, Íñigo?»
Monedero acusa Errejón de trencar Podem per «les clavegueres» de l'Estat
El fundador del partit morat diu que la seva maniobra va acabar amb una conclusió clara: «Puja el PSOE i la dreta recupera Madrid»

zentauroepp37242997 madrid 11 0 2017 ii asamblea ciudadana de podemos vistalegr170916161948 /
El cofundador de Podem Juan Carlos Monedero ha acusat el candidat de Más Madrid a la Comunitat de Madrid, Íñigo Errejón, de trencar Podem després de ser convençut per “les clavegueres” de l’Estat. “¿T’ha valgut la pena, Íñigo?”, li ha preguntat.
A través d’un apunt en el seu compte de Twitter, Monedero ha lamentat que Errejón fiqués en la seva “aventura” l’alcaldessa de Madrid, Manuela Carmena, que ha reconegut després de conèixer els resultats dels comicis que no podrà revalidar el seu mandat.
Y las cloacas convencieron a @ierrejon para que rompiera Podemos. La ambición ciega. Y metió en esa aventura a @ManuelaCarmena, con la que habíamos unido a toda la izquierda en Madrid. Conclusión: sube el @psoe y la derecha recupera Madrid. ¿Te ha merecido la pena Íñigo?
— Juan Carlos Monedero (@MonederoJC) 26 de mayo de 2019
“I les clavegueres van convèncer Errejón perquè trenqués Podem. L’ambició cega. I va ficar en aquesta aventura Manuela Carmena, amb qui havíem unit tota l’esquerra a Madrid. Conclusió: puja el PSOE i la dreta recupera Madrid”, ha comentat.
Notícies relacionadesEl seu missatge ha rebut la resposta de l’exdiputat morat David Bravo, que l’ha acusat de “‘mamporrero’ oficial”.
¿Te merece a ti la pena tu papel de mamporrero oficial? Habrá muchas causas en la caída en desgracia de Podemos, pero que tú eres una de las más importantes, no tiene ya duda casi nadie.
— David Bravo (@dbravo) 26 de mayo de 2019
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Nou front bèl·lic Israel respon a la represàlia de l'Iran i l'intercanvi de míssils i bombardejos s'empitjora
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE