Xarxes socials
Vox felicita el Ramadà als musulmans de Melilla però després recula
El partit ha esborrat la publicació a Twitter a causa d'una "allau d'atacs i insults"
vox-melilla
Vox va felicitar diumenge passat el mes del Ramadà a la comunitat musulmana de la ciutat de Melilla en els seus comptes de Twitter i Facebook, però posteriorment va haver de disculpar-se i esborrar la publicació a causa de les reaccions negatives generades.
El partit d’ultradreta remarcava en un tuit que el Ramadà s’havia de dedicar a "estar en família", i prosseguia defensant que "la família és el pilar sobre el qual se sustenta la nostra societat i és un nexe d’unió entre cultures i religions". Acabava el missatge convidant a "defensar-la junts".
Aquest dimarts, el compte de Facebook de Vox a Melilla ha publicat un missatge en què ha explicat el per què de l’eliminació del tuit. El partit ha afirmat que la publicació "s’estava convertint en un camp de batalla" per la gran quantitatd’"atacs i insults" que havia generat.
Notícies relacionadesVox assenyala que "això és un clar exemple de com la religió està començant a barrejar-se perillosament amb la política", i es reafirma que transmeten els seus "bons desitjos" als musulmans en aquesta celebració.
El partit s’ha defensat en els comentaris recalcant que no s’ha de confondre la religió amb la immigració, i ha manifestat que els musulmans que resideixen a la ciutat autònoma són "fills i nets d’espanyols". També ha assenyalat que han felicitat el Ramadà com ho haurien fet amb qualsevol altra festivitat destacada, com fa uns dies amb la Setmana Santa cristiana.
- Mercat laboral Nissan acomiadarà 211 treballadors dels seus centres auxiliars de Catalunya
- Crisi a bord de l’‘MV Hondius’ Aquests són (de moment) els casos detectats per hantavirus: tres morts, set encomanats i diversos sospitosos
- Concurs televisiu Mercè Ferrer, guanyadora del pot de 177.000 euros de l’"Atrapa'm si pots": "El programa m’ha ajudat a recuperar la confiança"
- IA a la catalana Cala, la nova empresa de projecció global que vol que el futur dels agents d’IA passi per Barcelona
- Judici als Pujol La fiscalia manté la petició de 29 anys de presó per a Jordi Pujol Ferrusola després del judici
