Lluís Puig insinua ara que no ha estat a Catalunya
L'exconseller de Cultura, fugit a Bèlgica, surt al pas d'un tuit seu de què es podia deduir que havia visitat Terrassa
h 3492369 /
L’exconseller Lluís Puig, fugit a Bèlgica, ha sigut protagonista d’un moment confús arran d’un tuit del qual es podia deduir o interpretar que havia estat a Catalunya. Posteriorment, Puig, candidat de Junts per Terrassa en les eleccions municipals del 26 de maig, ha insinuat, també via Twitter, que no ha estat a Catalunya.
La confusió o els dubtes han arribat després que Puig pengés en el seu compte de Twitter una foto feta des del monestir de Sant Llorenç del Munt amb vista a Terrassa que ha acompanyat del següent text: Ahir, des de dalt de la Mola, a Sant Llorenç del Munt, veia la meva ciutat, Terrassa, així".
Ahir, des de dalt La Mola, a Sant Llorenç del Munt, veia la meva ciutat de #Terrassa així. #terrassaprioritat pic.twitter.com/bnIUTCLw9l
— Lluís Puig i Gordi (@LluisPuigGordi) 6 de mayo de 2019
La imatge i el text donaven peu a deduir que Puig havia estat aquest diumenge a Terrassa, havent burlat, així, la justícia i la policia al travessar la frontera sense ser vist.
Vistes les repercussions, l’exconseller ha publicat un nou tuit en què, al·ludint les noves tecnologies i la societat digital del segle XXI, dona a entendre que no ha estat a Catalunya. I aprofita per demanar als seus seguidors que li enviïn fotos amb el 'hashtag' #terrassaprioritat.
Notícies relacionadesHe fet tuit per fer entendre que al s XXI es poden veure i viure les coses de moltes maneres. Sí es fan intervencions mèdiques a distància com no hem de poder fer vida política activa? Volem una societat digital de futur? Em podeu enviar fotos de #terrassaprioritat amb aquest # ? https://t.co/lhh5oEY6UP
— Lluís Puig i Gordi (@LluisPuigGordi) 6 de mayo de 2019
Puig (Terrassa, Barcelona, 1959) va assumir el càrrec de conseller de Cultura el juliol del 2017, i el va desenvolupar fins que l’aplicació de l’article 155 de la Constitució va comportar la seva destitució. Des del 30 d’octubre del 2017, Lluís Puig es troba a Bèlgica fugit de la justícia espanyola, igual com l’expresident de la Generalitat Carles Puigdemont, i els exconsellers Meritxell Serret i Toni Comín, mentre que l’exconsellera Clara Ponsatí és a Escòcia.
El gener passat Puig es va deixar veure a Perpinyà. "Sentia la necessitat de tornar a trepitjar terres catalanes", va dir llavors, per més que Perpinyà sigui territori francès.
- A Lleida Passarel·les sobre el buit i aigües turqueses: la ruta a Catalunya que competeix amb el 'Caminito del Rey'
- Amb 83 anys es va matricular a Belles Arts Miguel Ángel Gallo, l’estudiant de 92 anys que escriu una tesi doctoral sobre art a mà: «Li dedico sis hores diàries»
- L’agenda Què fer aquesta setmana a Barcelona: aquests són els millors plans
- Mercat laboral Nissan acomiadarà 211 treballadors dels seus centres auxiliars de Catalunya
- Crisi a bord de l’‘MV Hondius’ Aquests són (de moment) els casos detectats per hantavirus: tres morts, set encomanats i diversos sospitosos
