proces
Judici al procés de Catalunya | Directe en 'streaming'
Aquest dimecres testifiquen una vintena d'antiavalots de la Policia Nacional que van actuar en escoles de Lleida l'1-O
Desena setmana del judici al procés, que comptarà amb sessions fins dimecres (Dijous Sant és festa a Madrid). Aquest dimecres testifiquen al Suprem una vintena d’antiavalots de la Policia Nacional que van actuar en diversos centres electorals de Lleida l’1 d’octubre del 2017.
EL PERIÓDICO obre aquest dimarts un fil directe per narrar al minut el judici i les seves repercussions, amb informació d’Ángeles Vázquez des del Tribunal Suprem. També es pot seguir amb el senyal de vídeo en streaming.
Temes:
Tribunal Suprem Referèndum a Catalunya Policia Nacional Catalunya Independència de Catalunya Manuel Marchena Judici del 'procés' Polítics catalans presos
- Un pèrit declara que un fill de Pujol va utilitzar un préstec fictici per blanquejar
- Puigdemont trenca amb Sumar després que Díaz titlli de "racista" Junts
- L’assessor d’Ábalos va xivar a Torres quan farien tests de covid
- Zarrías va pagar a Leyre Díez per saber si Villarejo estava darrere dels eros
- Missatges de Koldo i Armengol: "He de parlar amb el ministre ¿M’ajudes?"
