Debat sobre la presó permanent revisable
El pare de Mariluz Cortés: "Sánchez s'asseu amb assassins, violadors i pederastes"
El número dos del PP al Congrés per Huelva planteja què passarà amb aquests criminals si s'elimina aquesta pena
Juan José Cortes, a l’arribar a l’Audiència de Huelva per assistir a l’última sessió del judici contra Santiago i Rosa del Valle, el 25 de febrer. /
El número u del PP al Congrés dels Diputats per Huelva, Juan José Cortes, ha defensat la presó permanent revisable, perquè "aquest país necessita seguretat, tranquil·litat i viure en llibertat", i ha afegit que Pedro Sánchez "s’asseu a la taula amb assassins, criminals, violadors i pederastes que intentarà deixar sortir al carrer quan tregui" aquest tipus de pena.
En una visita a Toledo aquest dilluns, Cortés ha assegurat que Espanya "necessita un canvi i la confiança d’un líder polític com és Pablo Casado", ja que "totes les altres coses seran anar rere un pacte que ja està firmat amb els independentistes, un pacte firmat amb terroristes", ha asseverat Cortés.
El pare de la nena Mariluz ha afegit que "Pedro Sánchez no només s’asseu a la taula amb aquest tipus de partits, sinó s’asseu a la taula amb assassins, criminals, violadors i pederastes que intentarà deixar sortir al carrer quan tregui la presó permanent revisable".
Notícies relacionadesCortés, que ha defensat la presó permanent revisable, ha explicat que a Espanya hi ha 1.600 presos que en els pròxims 15 anys sortiran al carrer i ha preguntat a Pedro Sánchez si té "algun pla B" per a aquells que han sigut condemnats a aquesta pena i què pensa fer amb ells "si la treu".
En aquest punt, ha defensat el "pacte per la llibertat i seguretat d’Espanya", que, segons el seu parer, representa el PP perquè "aquest país necessita seguretat, tranquil·litat i, sobretot, viure en llibertat".
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Preparatius nadalencs La Diagonal posa a prova la seva nova il·luminació de Nadal quan falta una setmana perquè s’encenguin els llums a Barcelona
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- CORRUPCIÓ AL PP La Fiscalia demana l'arxiu de les actuacions contra Gallardón per la compra d'Inassa en el 'cas Lezo'
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
