Artadi no se sap els colors de les línies del Metro de Barcelona
La número dos de JxCat en les eleccions municipals va reconèixer a TVE que «ha estat viatjant amb cotxe oficial», però que «quan treballava anava amb els FGC»
Fa uns dies li van ploure crítiques a Manuel Valls perquè en una entrevista amb Risto Mejide va admetre que no sabia quantes línies té el metro de Barcelona. Però la veritat és que no és l’únic candidat a l’alcaldia de la capital catalana que té llacunes sobre el suburbà. Dimecres passat, Elsa Artadi va acudir a La Noche en 24 Horas (TVE) i també li van preguntar sobre el tema.
Tot i que la número dos de JxCat als comicis municipals havia reconegut en entrevistes anteriors que utilitzava el metro, quan Toni Bolaño, periodista de La Razón i tertulià del programa, li va preguntar pels colors de les línies 1, 4 i 5, Artadi va assegurar que “ara mateix” ha estat “viatjant amb cotxe oficial”, i que “quan anava a la feina viatjava amb els Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya”.
Notícies relacionadesLa dirigent va afegir que “sempre” ha utilitzat el transport públic, perquè, entre altres coses, no condueix.
(La resposta correcta a la pregunta hauria sigut vermell / groc i blau fosc).
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Protesta Joves extutelats imploren a Drets Socials que no els faci tornar ajudes
- Baròmetre municipal La vivenda supera la inseguretat com a principal problema dels barcelonins
- INFRAESTRUCTURES El Govern donarà avui llum verda a dos intercanviadors ferroviaris al Vallès