'Cas Tàndem'
García Castaño afirma que Eugenio Pino va ordenar que donés informació a Villarejo
L'excap de la Policia ha negat que l'excomissari li hagués reclamat res relacionat amb 'Land' o 'Iron'
	zentauroepp46597982 enrique garca castao190118124746
L’excap de la Unitat Central de Recolzament Operatiu (UCAO) de la Policia Nacional Enrique García Castaño, ‘el Gordo’, ha afirmat aquest dimecres davant del jutge que l’ex número dos de la Policia Eugenio Pino li va ordenar que donés a l’excomissari José Villarejo tota la informació que li requerís.
‘El Gordo’ ha declarat aquest dimarts per dues peces del 'cas Tàndem’,en el qual s’investiga Villarejo, i estava citat per la peça principal, però finalment aquesta declaració s’ha posposat sense data per problemes d’agenda, segons han informat fonts jurídiques.
Les fonts han detallat que durant la seva declaració per les peces 'Land’ i 'Iron', García Castaño ha assegurat al jutge que va rebre ordres verbals de Pino, que dirigia la Direcció Adjunta Operativa (DAO), de donar-li a Villarejo tota la informació que volgués, tot i que ha negat que l’excomissari li hagués reclamat res relacionat amb els projectes 'Land’ o 'Iron'.
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
 - SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
 - Successos Els Mossos "cacen" un lladre "spiderman" que en 45 dies va robar en una vintena d’habitatges de Barcelona
 - Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
 - Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
 
- Crítica de llibres ‘Mentideros de la memoria’, de Gonzalo Celorio: retalls de temps
 - Aquests són els millors supermercats per comprar pa, segons l’OCU
 - Lluita per la presidència del Barça L’oposició busca enderrocar Laporta mitjançant una complexa unió
 - Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
 - Declaració Vilaplana afirma al jutjat que Mazón no semblava tenir pressa «per arribar enlloc»
 
