SÍMBOLS POLÈMICS
Arrimadas denuncia Torra davant del fiscal pels llaços grocs
La líder de Cs creu que s'ha comès "desobediència" i "delicte electoral"
La líder de Ciutadans a Catalunya, Inés Arrimadas, ha denunciat aquest divendres davant la Fiscalia l’"incompliment" del president de la Generalitat, Quim Torra, de la resolució de la Junta Electoral Central (JEC) que l’instava a retirar llaços grocs i les estelades dels edificis públics.
Acompanyada del portaveu de Ciutadans al Parlament, Carlos Carrizosa, Arrimadas ha acudit a la seu de la Fiscalia del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, a Barcelona, per presentar un escrit de vuit pàgines en el qual posa en coneixement del ministeri fiscal l’actitud de Torra, per si pogués ser constitutiva dels delictes de "desobediència" i "delicte electoral".
Arrimadas ha acusat Torra de convertir els edificis públics dependents de la Generalitat en un gran "tauler d’anuncis del separatisme", del qual pengen retrats dels líders sobiranistes encausats per l’1-O, alguns dels quals seran caps de llista de JxCat i ERC en les eleccions generals del 28 d’abril.
- Tornada a les aules Maribel Tarrès, directora d’institut: «M’agradaria que Educació retirés la prohibició total dels mòbils»
- Educació La sincera crítica d'una mare pel cost de 'La tornada al col·le': "Ens han demanat vuit llibres i no sap ni llegir ni escriure"
- La periodista que va dinar amb Mazón vol que es posi el focus en els que decidien
- Suport a Sánchez com a líder i candidat a la presidència
- Accident de trànsit Un autocar bolca a la C-32 a Santa Susanna i deixa 53 persones afectades, tres d’elles greus
- Successos Una passatgera del bus bolcat a Santa Susanna: «El conductor estava marejat abans de l’accident»
- GP DE CATALUNYA Els Márquez, feliços: Àlex guanya i Marc (gairebé) es corona
- Centres penitenciaris Una agressió sexual a Lledoners i un atac múltiple a funcionaris de Brians 2 en només dues setmanes
- Després de l’estiu Els veïns de Bellvitge es retroben en les seves festes: «Venim pels nens, però ens provoca nostàlgia»
- Accident de trànsit Un autocar bolca a la C-32 a Santa Susanna i deixa 53 persones afectades, tres d’elles greus