ACTE POLÈMIC
Vox no podrà utilitzar el Palau Sant Jordi per "tasques de manteniment"
L'empresa municipal que gestiona el recinte programa obres el 30 de març, data prevista per a l'acte del partit ultra
L'Ajuntament de Barcelona haurà de sufragar la indemnització en el cas que s'hagi subscrit un contracte

zentauroepp26672097 palau sant jordi190308103327
L’empresa pública que gestiona el Palau Sant Jordi Barcelona Serveis Municipals (B:SM) ha programat "tasques de manteniment" per al 30 de març, data en què Vox pretenia celebrar un acte a Barcelona al recinte dissenyat per Arata Isozaki.
La decisió del govern d’Ada Colau de declarar "no disponible" el palau s’ha fet pública després que el líder municipal del PSC, Jaume Collboni, reclamés a l’alcaldessa que impedís que la formació de Santiago Abascal pogués celebrar actes a qualsevol recinte públic de Barcelona. La petició de Collboni va acabar generant un xoc entre el polític socialista i el líder de la formació ultra a les xarxes socials.
Fonts coneixedores del cas no han volgut revelar si Vox ja havia subscrit el contracte amb l’agència que ha llogat el recinte. En aquest cas, l’ajuntament hauria de costejar la indemnització per la cancel·lació de l’acte.
- Cuina ¿Per què mig Espanya està posant vinagre a la paella per fer ous ferrats?
- Requeriment de la UE Hisenda té pendent que milers d’autònoms puguin facturar sense IVA
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- Equipament BCN assumeix 250.000 € per les obres a la Biblioteca García Márquez
- Successos Els Mossos desmantellen una narcofruiteria a Mataró i requisen 57 dosis de cocaïna
- ACTUALITAT BLAUGRANA Sanció d’un partit per a Hansi Flick, que no podrà asseure’s a la banqueta del Bernabéu contra el Reial Madrid
- BARÒMETRE SANITARI Més del 60% dels espanyols amb assegurança privada trien la sanitat pública quan es tracta d’una malaltia greu
- Infraestructures El Govern reactiva el projecte d'allargar la C-32 fins a Lloret de Mar
- MATERNITAT Investigadors espanyols desenvolupen el primer test molecular per predir el risc de preeclàmpsia primerenca en l’embaràs
- CAMÍ DEL CLÀSSIC Flick respira una mica amb l’‘efecte Fermín’