Manifestants independentistes diuen «feixistes» a republicans espanyols a Cotlliure | Vídeo
Els membres de l'Associació Antonio Machado retien un homenatge al poeta previ a l'arribada de Pedro Sánchez
independentistas-colliure
Manifestants partidaris de la independència de Catalunya han dit “feixistes” a republicans espanyols que aquest diumenge es dirigien al cementiri de Cotlliure (França) per retre un homenatge a Antonio Machado previ a l’arribada del president del Govern, Pedro Sánchez.
Notícies relacionades« Ici c’esy les républicains, là bas ce sont les fascistes » lancent les indépendantistes en direction d’un groupe de retraités espagnols et franco espagnols qui portent des drapeaux républicains. pic.twitter.com/y8yMNdXATf
— Henry de Laguérie (@henrydelaguerie) 24 de febrero de 2019
Prop de 200 persones que corejaven lemes independentistes catalans i a favor dels “presos polítics” s’han manifestat als carrers veïns al cementiri que ha visitat el cap de l’Executiu espanyol per fer una ofrena a la tomba del poeta. Alguns manifestants també han proferit crits de “feixistes” al pas dels membres de l’Associació Antonio Machado.
Sánchez ha iniciat aquest matí, amb la seva visita a la tomba del president republicà Manuel Azaña a Montalban, la jornada d’homenatge a l’exili espanyol a França. Després d’aquesta primera parada, s’ha traslladatCotlliure, al sud-est francès, i després a Argelers per visitar les platges en què es van instal·lar els camps d’internament pels quals van passar uns 100.000 refugiats espanyols de la guerra civil.
- RUTA El tresor més ben guardat de Lloret de Mar
- Barcelona, protagonista Porta i Bermúdez, renovadors de la marca BCN
- Discurs a Ciudad Real Feijóo anuncia una proposició de llei perquè la falta de Pressupostos no afecti les pensions
- Campanya ‘Junts s’explica’ El ‘superdissabte’ de Junts: 111 carpes i un miler de voluntaris per mirar de marcar perfil després de la ruptura amb el PSOE
- Florentino desconfia de Xabi Alonso
