MASCLISME
Detingut per assetjament sexual el director general d'Urbanisme d'Andalusia
El jutge imposa a Alejandro Márquez (PSOE) l'ordre d'allunyament de la seva denunciant

andaluca
El director general d’Urbanisme de la Junta d’Andalusia, Alejandro Márquez (PSOE), ha sigut detingut i posat a disposició judicial per presumptament assetjar una dona, una amiga seva, i que va presentar una denúncia contra ell.
Fonts del Tribunal Superior de Justícia d’Andalusia (TSJA) han informat a Efe que Márquez va comparèixer davant del Jutjat de Violència de Gènere de Huelva i el seu titular en va decretar la posada en llibertat i li va imposar una ordre d’allunyament de la denunciant.
Diumenge
La detenció, segons ha avançat el diari 'Abc', va tenir lloc diumenge passat després que la dona, amb la qual sembla que Márquez mantenia una relació d’amistat, interposés una denúncia contra ell.
Notícies relacionadesAlejandro Márquez Llordén va néixer a Huelva el 1973; llicenciat en Dret i graduat en Ciència Política i de l’Administració, va arribar al càrrec de director general d’Urbanisme aquesta legislatura.
Abans, va ser regidor del Consistori de Huelva entre el 2003 i el 2007 i, posteriorment, entre el 2011 i el 2014; també va ocupar la direcció del Gabinet de la Presidència de la Diputació de Huelva (2007-2011), on va ser diputat provincial d’Infraestructures i responsable de l’oficina Huelva-Empresa.
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Desallotjats els últims inquilins de les Cases Barates
- Debut d’Elionor i Sofia a la recepció oficial de Marivent
- Xoc entre Díaz i Ayuso pel finançament singular i el dúmping fiscal
- Temps extra per al fiscal
- El gran complex físic de Pedro Pascal: "M’horroritza veure’m així"
- Camp de Tarragona El camp i la pagesia de Tarragona s'exhibeixen a Valls per la Firagost: "Volem tornar a ser una fira referent a Catalunya"
- Explicació científica ¿Per què l’incendi de França està sent tan ràpid i devastador? Cinc claus per entendre un foc colossal
- Entre Narbona i Carcassona Una dona morta i 11.000 hectàrees cremades en un incendi sense control al sud de França
- Conflicte en potència La ronda de Sant Antoni reneix com a ‘camp de futbol’ i molesta part del veïnat