ESPAI POLÍTIC
Aznar diu que al PSOE no és un partit constitucionalista
Considera que només estan en aquest espectre les forces del centredreta
zentauroepp41958333 graf7656 madrid 08 02 2018 el expresidente del gobierno 180918082148 /
L’expresident del Govern José María Aznar ha situat el PSOE fora dels partits constitucionalistes que ha restringit al centredreta, espai polític que considera que està "fraccionat".
Segons l’expresident, és "molt díficil" situar els socialistes en l’àmbit dels constitucionalistes i ha advertit que només si guanya el centredreta es podrà mantenir l’ordre constitucional.
Així mateix, ha criticat que el president del Govern central, Pedro Sánchez, visiti Cuba i no es reuneixi amb els dissidents. "És lamentable", ha dit.
Notícies relacionadesHa indicat que, en la seva etapa al capdavant de l’Executiu d’Espanya, no va tenir relacions ambivalents amb el país caribeny, sinó que va promoure la 'posició comuna' de la UE amb aquell país, "que significava: res sense els dissidents i tot pels dissidents", però quan va arribar el seu successor, José Luis Rodríguez Zapatero, "van dir: tot sense els dissidents".
Aznar s’ha expressat així durant una trobada informativa a Saragossa, organitzat per l’‘Heraldo de Aragón’ i el Cercle Aragonès d’Economia.
- Desenfrenament turístic El Carmel demana acabar amb els ‘botellons’ i els salts a la tanca al turó de la Rovira: «Cada dia es colen»
- Un terç de la plantilla Convocada una vaga indefinida a Avis a Barcelona per un ero que afecta 132 empleats
- Concurs gastronòmic La millor croqueta de Barcelona, a punt de revelar-se: podràs ser a l’esdeveniment gratis
- Carxofes Martín Berasategui, xef: "Les carxofes amb cloïsses més gustoses es fan amb brou de peix, una cullerada de farina i 150 ml de vi blanc"
- Gastronomia Jordi Cruz, xef, mostra al país què és un autèntic pa amb tomàquet: 2.000 reaccions dels andalusos
