TREBALL DEL CNI
Sánchez va encarregar un informe sobre Villarejo després de sortir a la llum les gravacions de Corina
El president del Govern va avisar Pablo Casado que algunes cintes comprometien greument el PP

zentauroepp45614092 madrid 25 10 18 pol tica el presidente del gobierno ped181108085225 /
El president del Gobienro central, Pedro Sánchez, va encarregar un informe sobre l’excomissari José Manuel Villarejo als serveis de seguretat de l’Estat després de sortir a la llum lesgravacions de la reunió que aquest va mantenir amb l’amiga del rei emèrit Corinna zu Sayn-Wittgenstein.
Segons publica 'El Independiente’,en el dossier elaborat, el CNI detallava les gravacions que l’excomissari va fer durant més de 20 anys i que comprometien de manera especial el PP, com s’ha demostrat amb les revelacions sobre l’exsecretària general conservadora María Dolores de Cospedal.
Avís a Casado
Sánchez va avisar personalment el líder del PP, Pablo Casado, que les cintes de Villarejo podien portar problemes al PP en una trobada que tots dos van mantenir a la Moncloa el 2 d’agost, segons fonts del Govern van revelar a EL PERIÓDICO.
- Tribunals Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- L’estabilitat de la legislatura Puigdemont i Junqueras donen aire a Sánchez abans de reprendre el curs
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- De «no vull ser pare» a «superpare de l’any»: Bertín Osborne i la paternitat com a negoci
- Societat Tarragona instal·larà sensors per quantificar el flux de turistes i detectar possibles inundacions
- Festa Major La traductora i actriu Viviana de Salvador serà la pregonera de les Festes de Santa Tecla 2025 de Tarragona
- Batalla política entre les flames La directora de Protecció Civil es regira contra el PP per dir-li «piròmana»: «Aquells que no aporten que s’apartin»
- Espanya, en flames Els incendis baixen a 18, però vuit continuen amb flames molt virulentes
- Pagesia Els pagesos del Camp de Tarragona arrenquen els avellaners morts per la sequera i busquen conreus alternatius més resistents