Casado veu "apartheid social" a Catalunya

zentauroepp44562580 madrid 06 08 18 rueda de prensa de pablo casado president180924113224 /
El president del PP, Pablo Casado, ha assegurat que a Catalunya hi ha "apartheid social" contra els constitucionalistes. En paraules de Casado, s’ha arribat a "agredir" als carrers aquestes persones, hi ha multes per retolar en castellà i "s’ha fet fora de l’administració persones depenent de com parlen".
El líder del PP s’ha preguntat "què més ha de passar" perquè el president espanyol, Pedro Sánchez, apliqui un 155 "amb la durada que sigui necessària" i que afecti també els Mossos, TV3 i l’educació. A més, ha dit que hi ha una "estratègia" entre Sánchez i els independentistes perquè hi ha una "cascada de declaracions" coincidents.
Casado insisteix que hi ha "constatacions de prevaricació, malversació i manipulació" a Catalunya que justifiquen l’aplicació del 155. "No s’ha de fer cap referèndum d’autogovern sinó unes eleccions anticipades", ha sentenciat en un acte a Cadis.
- Fiscalitat ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- Pensions Natalia de Santiago sobre la jubilació: «Tenim un problema si deixem els diners quiets al banc»
- INvestigació A la presó el matrimoni que tenia tancats els seus tres fills a Oviedo
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Successos Detinguts tres menors a Mataró per la brutal agressió a un adolescent
- Papanikolaou i Fournier deixen el Madrid sense ‘final four’
- "A mi em pots jutjar pel meu rendiment, però no pel meu cos"
- Paula Crespí: «Les medalles són allà, és clar, però no donen vides extra»
- El Barça acaricia la Lliga després de derrotar el Llevant Badalona
- El futbol espanyol acomiada Manolo i el seu bombo