REIAL DECRET
Enric Millo ja no és delegat del govern a Catalunya
El BOE publica avui la seva destitució

zentauroepp40981124 graf754 barcelona 17 11 2017 el delegado del gobierno en171123104817 /
El Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) publica avui el decret de destitució d’Enric Millo com a delegat del govern espanyol a Catalunya. Es tracta del Reial Decret 427/2018, amb data 18 de juny, i va firmada pel rei Felip VI:
“A proposta del President del Govern i prèvia deliberació del Consell de Ministres en la seva reunió del dia 15 de juny de 2008, vinc a disposar el cessament del senyor Josep Enric Millo i Rocher com a Delegat del Govern a la Comunitat Autònoma de Catalunya, agraint-li els serveis prestats”,resa el breu reial decret.
Notícies relacionadesMillo, que serà substituït en el càrrec per Teresa Cunillera, és recordat pel sector sobiranista per declaracions polèmiques com “amb el 155 la Generalitat funciona millor”, tot i que també va voler deixar sempre clar que el Govern d’Espanya va aplicar aquest article des de l’“escrupolós respecte a les institucions catalanes”. De fet, va assegurar en una entrevista a Efe l’abril passat, que no va posar “els peus a la Generalitat” per respecte.
Com a curiositat, el Cap de l'Estat ha firmat la destitució de Millo a l’Ambaixada d’Espanya a Washington. I és que Felip de Borbó es troba aquests dies de visita pels Estats Units al costat de la reina Letícia. Precisament avui el monarca es reunirà per primera vegada amb el president dels EUA Donald Trump.

- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"
- Jaume Collboni. Alcalde de Barcelona "Esteu fent militància per Barcelona"