LLAÇ GROC A PALAU
El nou Govern penja una pancarta pels polítics presos
El missatge s'ha col·locat durant la primera reunió dels consellers de Torra
fcasals43585122 barcelona 02 06 2018 pol tica pancarta para la libertad180602141910 /
La façana del Palau de la Generalitat té penjada una pancarta des d’aquest dissabte, amb la frase ‘Llibertat presos polítics i exiliats. Free political prisoners and exiles’, en català i anglès, al costat de la bandera catalana.
Notícies relacionadesL’han penjat tres persones cap a les 13.45, mentre ja estava reunit el primer Consell Executiu del president Quim Torra després que els consellers prenguessin possessió al Palau.
La gent ha aplaudit la col·locació de la pancarta des de la plaça Sant Jaume, on també hi ha l’Ajuntament de Barcelona, en el qual hi continua havent al balcó principal un llaç groc, que simbolitza la mateixa reivindicació que la pancarta de la Generalitat.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Crisi ramadera Confirmat un nou cas de pesta porcina a Catalunya, que eleva a 27 el nombre de senglars infectats
- Relacions socials La soledat no desitjada per Nadal: «M’agradaria celebrar-ho amb els meus fills, però sembla que no existeixo per a ningú»
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- Investigació a la dona del president L’Audiència manté Begoña Gómez imputada per malversació per l’«interès en els assumptes lucratius» de la seva assistent a la Moncloa
- Selectivitat Les proves d’accés a la universitat a Catalunya seran els dies 9, 10 i 11 de juny del 2026
