Rosa Maria Sardà, oradora a la manifestació de Societat Civil Catalana
L'actriu compartirà escenari amb Manuel Valls, Carlos Jiménez Villarejo i polítics del PP i Cs

zentauroepp40844525 graf2192 zaragoza 06 11 2017 la actriz rosa mar a sard 180317113130 /
L'actriu Rosa Maria Sardà participarà com a oradora en la manifestació de Societat Civil Catalana (SCC) convocada per a aquest diumenge, 18 de març, a Barcelona, sota el lema Ara més que mai, seny, segons ha confirmat l'entitat.
Aquest dissabte a Madrid, SCC presentarà la seva agrupació madrilenya en una concentració sota el lema Dos colors, un sentiment, mentre que l'endemà es manifestarà a Barcelona.
A la manifestació barcelonina Rosa María Sardà compartirà protagonisme amb l'ex primer ministre francès Manuel Valls, l'exfiscal anticorrupció Carlos Jiménez Villarejo i els exdiputats Jordi Cañas (Cs) i Juan Milián (PPC), que intervindran des de l'escenari.
Notícies relacionadesLa manifestació transcorrerà pel passeig de Colom fins a l'avinguda del Marquès de l'Argentera, on estarà situat l'escenari, a prop de l'estació de França i el parc de la Ciutadella.
Sardà s'ha mostrat en diverses ocasions oposada al procés sobiranista. El juliol passat va tornar la Creu de Sant Jordi que li havia concedit la Generalitat.
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- La pluja torrencial provoca riuades en diversos municipis
- Història naval De Barcelona a Cuba en vaixell noucentista
- Acte polític a Màlaga Pedro Sánchez expressa el seu «orgull» per les protestes propalestines a la Vuelta a Espanya
- Míting a Castella-la Manxa Feijóo promet als empresaris del camp menys burocràcia i impostos
- Opinió Xarxes socials i salut mental juvenil: entre la visibilització i la banalització
- Futbol / La crònica El Barcelona enlluerna el València en una capsa de sabates
- La contracrònica Suplents que no ho són
- A BALAÍDOS Un penal en el temps afegit frustra la primera victòria del Girona
- Cop franc Que bé, que t’has quedat