A Twitter
Picabaralla entre Levy i Sala-i-Martin per la polèmica amb Terribas
La portaveu del PP replica les crítiques de l'economista recordant-li el tracte de favor que rep de TV-3
La polèmica arran de l'assassinat del nen Gabriel a Almeria i el tracte rebut pels mitjans de comunicació segueix amb ramificacions inesperades. La vicesecretària d'Estudis i Programes del Partit Popular, Andrea Levy, no es va poder resistir davant un comentari de la directora d'El matí de Catalunya Ràdio, Mònica TerribasEl matí de Catalunya RàdioMònica Terribas, que a la secció La portada de dimarts va assegurar: "I en un món interconnectat, els fabricants d'armes espanyols venen armes a països on també moren criatures tan innocents i indefenses com Gabriel". Levy va respondre a Twitter: "Fàstic és poc, el que em fas".
L'àcid enfrontament va tenir un nou front, en aquest cas protagonitzat per l'economista conservador de capçalera de l'independentisme Xavier Sala-i-Martin: "D'aquí uns dies, torni a plorar dient que els mitjans públics catalans no la conviden mai".
Andrea Levy demostrando una vez más su buena educación. Que todo el mundo recuerde este tweet que dice que NUNCA volverá a @maticatradio cuando, dentro de unos días, vuelva a llorar diciendo que los medios públicos catalanes nunca la invitan. #hipocresiacatalana pic.twitter.com/Ozuz3fw5nq
— Xavier Sala-i-Martin (@XSalaimartin) 14 de marzo de 2018
Al tuit de Sala-i-Martin, Levy també va respondre en el mateix to de la discussió, qualsevol cosa menys virtual: "Stop protegits de TV3. Quants d'aquests a sou de TV3 mai han venut la seva producció externa a res. Estaria bé examinar els seus contractes sense límits ni control. De lliçons, les justes".
Notícies relacionadesDice el que cobra una millonada por cada programa en la televisión pública. Stop paniaguados de TV3. Cuantos de estos a sueldo de tv3 nunca ham vendido su producción externa a nada. Estaría bien examinar sus contratos sin limites ni control. Lecciones las justas. https://t.co/HzpUxlFQEk
— Andrea Levy (@ALevySoler) 14 de marzo de 2018
El conflicte va començar arran de la vinculació feta per Terribas entre l'assassinat del nen d'Almeria i la venda d'armes d'Espanya a altres països. El forçat vincle va tenir la dràstica resposta de Levy, tradicionalment crítica amb el suport manifest de Terribas a la causa independentista.
El nivel de miseria moral en los micrófonos de los medios públicos en Cataluña tiene nombres propios como el de esta señora. Mónica Terribas tuvo que vincular ayer a España como fuera. Asco es poco el que mes das. Ni pienso ir a tu programa jamás. https://t.co/O31FGMATBB
— Andrea Levy (@ALevySoler) 14 de marzo de 2018
- "Ansu hauria pogut ser Lamine Yamal"
- La web de Russia Today va fomentar la violència i la polarització en moments crítics per a Catalunya i Espanya
- Veïns de la ‘nova Diagonal’ denuncien pífies a les voreres
- L’ús de ‘bots’ va propulsar la cobertura de la propaganda russa sobre l’1-O
- El congrés del joc obre l’any firal i omple hotels a BCN
- La crisi de l'habitatge La Cerdanya esclata contra la pressió immobiliària més agressiva
- Legislatura catalana ERC evita aclarir si negociarà suplements de crèdit amb el Govern després de la negativa dels Pressupostos
- Denúncia contra Errejón El dur interrogatori del jutge Carretero a Elisa Mouliaá: «Diu que es va treure el membre viril. ¿Sap vostè per què?"
- Global Traffic Scorecard 2024 Barcelona lidera el rànquing espanyol de temps perdut en embussos: 41 hores a l’any
- tribunals Laporta es desmarca davant el jutge de l’acusació d’estafa i afirma que l’han implicat per «la seva notorietat»