Turull i Rull carreguen contra Vila per les seves "falsedats"
Els dos exconsellers critiquen el seu antic company de govern

zentauroepp41190463 fotodeld a graf3878 estremera 04 12 2017 los exconselle171205120620 /
El diputat de Junts per Catalunya i exconseller de Presidència, Jordi Turull, ha carregat durament contra l'exconseller Vila pel llibre D'herois i traïdorsD'herois i traïdors, que ha sortit a la venda aquesta setmana i relata els dies i les hores prèvies a la DUI del 27-O.
Com deuen estar les “ noies” ? ens preguntàvem sovint els que estàvem tancats a Estremera. Vam patir molt per elles, molt, mentre algú altre es recreava amb el seu ego fent un llibre incriminatori trufat de falsedats. Dos grans dones @MeritxellBorras @dolorsbassac 🎗 https://t.co/6rsCQOVFmS
— Jordi Turull i Negre (@jorditurull) 7 de marzo de 2018
"¿Com deuen estar les noies?, ens preguntàvem sovint els que estàvem tancats a Estremera. Vam patir molt per elles, molt, mentre un altre es recreava amb el seu ego fent un llibre incriminatori trufat de falsedats. Dues grans dones", ha escrit Turull fent referència a un tuit de RAC-1 anunciant una entrevista amb les exconselleres Dolors Bassa i Meritxell Borràs.
Notícies relacionadesEl també exconseller Josep Rull també va afirmar aquest dimarts que les paraules de Vila sobre Junqueras sobre el seu paper abans del 27-O són "d'una baixesa moral indescriptible" per la impossibilitat de l'exvicepresident per defensar-se a l'estar pres des del 2 de novembre.
Provocar un titular d’aquesta mena respecte d’una persona que fa quatre mesos que roman injustament tancada a la presó per un estat que la reté com a ostatge (amb una nena de 2 anys i un nen de 5) i que no es pot defensar directament, ho trobo d’una baixesa moral indescriptible pic.twitter.com/QCDpNrgYvx
— Josep Rull i Andreu 🎗 (@joseprull) 6 de marzo de 2018
"Provocar un titular d'aquesta mena respecte d'una persona que fa quatre mesos que està injustament tancada a la presó per un Estat que la reté com a ostatge (amb una nena de 2 anys i un nen de 5) i que no es pot defensar directament, ho trobo d'una baixesa moral indescriptible", va assenyalar Rull.
Junts pel sí Santi Vila Josep Rull Jordi Turull Llibres Independència de Catalunya Declaració unilateral d'independència (DUI)
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Adéu als insectes: aquesta és la planta que has de posar a casa teva
- Un informe recent Koldo, Ábalos i Cerdán: així reconstrueix l’UCO 12 anys d’una relació que va derivar en presumpta trama de corrupció
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs a causa de l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE