LA CORRUPCIÓ DEL PP
Camps i Cotino, investigats per la visita del Papa a València
S'estudien possibles contractes irregulars de la fundació que va organitzar la visita de Benet XVI
També estan imputats l'exvicepresident Víctor Campos i l'actual bisbe auxiliar Esteban Escudero

zentauroepp41763900 valencia 24 1 2018 pol tica el expresidente de la generalit180124151211 /
Francisco Camps, expresident de la Generalitat valenciana amb el PPCV, i el seu exconseller Juan Cotino han sigut citats com a investigats pel jutjat d'Instrucció 5 de València que investiga possibles contractes irregulars de la fundació que va organitzar el 2006 la visita del papa Benet XVI a València.
En total són 10 els investigats, i entre ells també hi ha Víctor Campos, exvicepresident de la Generalitat, i Esteban Escudero, actual bisbe auxiliar de la diòcesi de València.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- Salut i benestar José Abellán, cardiòleg: "Crec que ens estem equivocant en donar-li massa importància a l'exercici de força"
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Última hora Incendi a Paüls: el vent dificulta els treballs d’extinció d’un foc que ha arrasat 2.300 hectàrees
- Homenatge a represaliats pel franquisme