Crítiques a Baños a les xarxes per burlar-se de l'accent andalús
L'exdiputat de la CUP se'n riu d'un acte a Sevilla sobre Catalunya

/
L'exdiputat de la CUP Antonio Baños ha rebut aquest dijous una onada de crítiques a les xarxes socials després d'un tuit en què es burla d'un acte sobre Catalunya fet a Sevilla en què ha participat el periodista Enric Juliana. Per desprestigiar la conversa de Juliana amb l'expresident de la Junta d'Andalusia José Rodríguez de la Borbolla, Baños ha parodiat l'accent andalús.
Notícies relacionadesEl amic Juliana participando en foros de gran rigor intelectual:
— Antonio Baños (@antoniobanos_) 15 de febrero de 2018
"Pisha, ehplicano el embroyo catalufo anteh de uno finoh"
Y además, en la fundación Cajasol brazo financiero de PSOE-A https://t.co/NiUboRSfjf
El tuit de Baños ha provocat una reacció immediata a les xarxes. Un dels primers a contestar ha sigut Juliana mateix, que acusa l'exdirigent de la CUP de "caure molt baix".
Amb tot el respecte pel teu sentit de l'oportunitat i de la filigrana @antoniobanos_ que et dediquis a ridiculitzar la parla dels andalusos em sembla caure molt baix. És un senyal de feblesa política.
— Enric Juliana Ricart (@EnricJuliana) 15 de febrero de 2018
Entre les reaccions contra Baños destaquen les de diferents membres de Ciutadans. Entre ells, Toni Cantó, que qualifica de supremacista el missatge.
Aquí el supremacista que está consiguiendo hundir Cataluña dando lecciones a los andaluces. https://t.co/5kmvieEUsU
— Toni Cantó (@Tonicanto1) 15 de febrero de 2018
- TURISME DENTAL Alerta sobre la nova moda de viatjar al Marroc a la recerca del somriure perfecte: «És una temeritat»
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Rellotge biològic masculí La ciència confirma que l’edat del pare és clau en el desenvolupament del fetus i la salut del nadó
- Sanitat pública Catalunya reforma l’atenció primària perquè en un any es pugui oferir assistència en 48 hores
- Salmonel·losi, la intoxicació estrella de l’estiu: riscos, símptomes i consells pràctics per evitar la infecció
- Les finances del club Radiografia de l'economia del Barça: "Hem passat de l'UCI a planta"
- Successos Mor un menor de dos anys en quedar-se tancat dins d'un cotxe a Valls
- Segons l’Institut Carles III Espanya registra 265 morts prematures atribuïbles a la calor de l’última setmana, 43 a Catalunya
- Corrupció al PSOE Els socis de Sánchez planten Feijóo i rebutgen negociar una moció de censura