PARLAMENT
La sessió de control del Congrés al Govern, en directe
El Govern respondrà sobre les eleccions del 21-D, el relleu de Maza i la pèrdua per a Barcelona de la seu de l'EMA
Les eleccions catalanes del 21 de desembre, la pèrdua per a Barcelona de la seu de l'Agència Europea del Medicament o el relleu del fiscal general de l'Estat, José Manuel Maza, mort la setmana passada, seran els eixos de la sessió de control, amb l'absència de Mariano Rajoy.
El president del Govern no hi participarà al trobar-se a la cimera entre la UE i l'Àfrica que se celebra a Costa d'Ivori.
Notícies relacionadesSí que assistirà a la sessió del Congrés la vicepresidenta del Govern, Soraya Sáenz de Santamaría, que té formulades dues preguntes dels portaveus de l'oposició.
La web d'EL PERIÓDICO ofereix en directe la sessió de control al Govern a la Cambra baixa.
José Manuel Maza Eleccions Catalunya Congrés Soraya Sáenz de Santamaría Govern Agència Europea del Medicament
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Investigació oberta El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Tragèdia a Lleida Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Universitat Catorze universitàries acusen un catedràtic de la UB d’abús sexual
- Universitat ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?
- Alejandro Valverde: "Pogacar és el candidat a la victòria, però no ho tindrà fàcil amb Vingegaard"
- Despullar un sant
- ¿Violència gratuïta o esport noble?
- Scariolo anuncia que deixa la selecció després de l’Eurobasket i posarà rumb al Reial Madrid