CORRUPCIÓ
Jaume Matas arriba a un acord amb la Fiscalia pel 'cas Palma Arena'
L'expresident del Govern balear va assumir l'autoria dels fets durant la vista oral

abertran32378120 gra321 palma de mallorca 11 01 2016 el expresidente del 170217100439 /
L'expresident del Govern balear Jaume Matas ha arribat al seu primer acord amb la Fiscalia a l'haver acceptat aquest dimarts els fets de què se l'acusa a la peça número 14 de la causa del 'Palma Arena'.
Durant la vista oral, Matas només ha dit "sí" al ser preguntat per la presidenta del Tribunal, la magistrada Samanta Romero sobre si acceptava la conformitat i assumia l'autoria dels fets.
Notícies relacionadesAquest seria el primer acord a què arriba dins d'aquesta macrocausa per la qual ja s'ha assegut cinc vegades al banc dels acusats.
Per aquesta peça, tant la Fiscalia com l'Advocacia de la Comunitat demanaven un any i sis mesos de presó per a Matas i una inhabilitació total de 17 anys, pena que previsiblement es veurà reduïda pel fet d'haver arribat a un pacte.
- El bus X3, la nova línia exprés de TMB, dobla el nombre de viatgers
- Canvis a l’octubre Així serà la nova 2 en català: una desconnexió amb Gemma Nierga, Oriol Nolis i Jordi Basté
- No és delicte i no hi ha prova suficient
- Un pla urgent lluitarà contra la "degradació" del barri de Sant Antoni
- Viatge oficial Un tifó impacta en el viatge de Salvador Illa a la Xina: una nit a Wuhu sense maleta
- Estrena aquest divendres Mònica Terribas destapa els abusos a l’Opus Dei: «S’hauria de compensar el mal psicològic a tanta gent»
- Resposta a l’informe del Comitè contra la Tortura El Govern assegura que treballen per reduir al màxim les contencions mecàniques a les presons
- Investigació L’home que va matar la treballadora d’ajuda a domicili que atenia la seva dona a Pontevedra: "Una bruixa m’ho va manar"
- Aliança Andrés Iniesta i Jordi Basté llancen una productora audiovisual
- Visita oficial del president Salvador Illa ‘ven’ Catalunya als empresaris xinesos oferint estabilitat i una porta d’entrada a Europa