Una campanya a les xarxes proposa contrarestar les cassolades amb el 'Mediterráneo' de Serrat
L'etiqueta #JosocSerrat impulsa la idea a Twitter
Una convocatòria difosa a través de les xarxes socials proposa utilitzar la cançó 'Mediterráneo', de Joan Manuel Serrat, per contrarestar les cassolades que tenen lloc cada nit des que el 20 de setembre la Guàrdia Civil va entrar en diferents dependències de la Generalitat per practicar registres i detencions.
Aquesta proposta, sorgida entre els que rebutgen la celebració del referèndum, s'ha produït després que Serrat es manifestés en una roda de premsa a Xile en contra de la forma en què el Govern ha convocat l'1-O, unes declaracions que van provocar nombroses reaccions a internet, tant a favor com en contra del cantant barceloní.
Entre els difusors de la idea a través de Twitter hi figura el portaveu de Ciutadans al Congrés, Juan Carlos Girauta.
¿Estás en Cataluña y te molesta la cacerolada de las diez de la noche? Siempre puedes poner 'Mediterráneo', del gran J.M. Serrat.
— Juan Carlos Girauta (@GirautaOficial) 22 de septiembre de 2017
L'alcaldessa socialista de l'Hospitalet de Llobregat, Núria Marín, ha respost a la convocatòria.
Notícies relacionadesLa lletra de Mediterráneo ressona per tots els racons de casa meva #JoSócSerrat https://t.co/trOIqBJPGm
— Núria Marín/❤️ (@nuriamarinlh) 22 de septiembre de 2017
També l'alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Núria Parlon, ha utilitzat la etiqueta #JoSocSerrat per compartir la cançó.
Nací en el Mediterráneo #JoSócSerrat https://t.co/LDKJlECB0g
— Parlon#apeudecarrer #josócabolicionista💜 (@nuriaparlon) 22 de septiembre de 2017
El PSC ha utilitzat així mateix aquesta popular cançó per iniciar l'acte que ha celebrat aquest dissabte a Badalona, amb la participació del secretari general del PSOE, Pedro Sánchez.
Referèndum a Catalunya Juan Carlos Girauta Joan Manuel Serrat Twitter Xarxes socials Independència de Catalunya
- BCN busca la fórmula per insuflar una nova vida a la seva plaça més dura
- SUCCESSOS ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Dol als fogons Mor Montse Guillén, la pionera que va triomfar als EUA amb la cuina catalana
- Europa es resisteix als intents de Trump d’eliminar polítiques d’igualtat
- Pedra angular de la ciència biomèdica a Catalunya
- La caixa de ressonància ¿Qui dimonis és Kiko Veneno?
- Dol als fogons Mor Montse Guillén, la pionera que va triomfar als EUA amb la cuina catalana
- Joia arquitectònica La reforma de la plaça dels Àngels obre el debat sobre el futur de l’històric CAP del Raval
- SUCCESSOS ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Això és del que t’has d’acomiadar als 60 si vols ser més feliç