El TSJC ordena bloquejar la pàgina d'internet per a les votacions de l'1-O
La jutge que instrueix la querella contra Puigdemont i el seu govern acorda la desactivació de la web
abertran40197460 catalan regional president carles puigdemont arrives to give170922084413 /
El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha ordenat a la Guàrdia Civil que desactivi i bloquegi de forma immediata la pàgina d'internet anunciada dijous pel president de la Generalitat, Carles Puigdemont, on es pot buscar el col·legi electoral on anar a votar l'1-O. La decisió ha sortit de la magistrada de l'alt tribunal que instrueix la querella presentada per la Fiscalia Superior de Catalunya contra el mandatari català i el seu Govern per desobediència al Tribunal Constitucional al convocar el referèndum i aprovar la llei que el regula.
La magistrada assenyala en la interlocutòria que "assistim", com ja ha passat amb altres webs anteriors, a una "clara desatenció" dels pronunciaments del Constitucional en ordre a impedir i abstenir-se de portar a terme actes tendents a la celebració del referèndum. Al seu parer, aquesta pàgina d'internet no només "segueix contravenint" els pronunciaments del Constitucional que suspenia la convocatòria del referèndum i la seva llei, sinó que també facilita informació que permet la celebració de la consulta i on pot anar a votar cada ciutadà. "Es fa, doncs, necessari el bloqueig de la tan repetida web", sosté la jutge.
Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ( TSJC ) Referèndum a Catalunya Govern Carles Puigdemont Internet Tribunal Constitucional Independència de Catalunya
- Caos ferroviari a Catalunya Adif reobre parcialment el túnel de Rubí i reprèn la circulació de mercaderies
- Hypatia III Estel Blay, de Manresa, liderarà una missió 'marciana' a l’illa deshabitada més gran del món: «Les condicions són molt dures i més complexes»
- Gastronomia Joan Roca, un dels millors xefs del món, revela els tres millors restaurants de Catalunya
- Des d’aquest dijous Catalunya suma sis radars mòbils a l’AP-7 als quatre que hi ha i vigilarà la velocitat en els 344 quilòmetres de la via
- Claus de l’horitzó judicial ¿Com queda la situació de Puigdemont després de la sentència del TJUE sobre la immunitat? ¿Quins procediments continuen pendents?
