El pla del PP per al 2-O: "Intensificar el diàleg amb la societat catalana"
Levy avisa que la intenció dels populars també és "enfortir" el model territorial
tecnicomadrid32996209 madrid 29 02 2016 politica rueda de prensa de la
El PSOE ha llançat la "comissió per a l'avaluació i la modernització de l'Estat autonòmic", amb què pretén buscar una solució dialogada al conflicte català. Ciutadans, la seva moció de censura a Carles Puigdemont i també demana que experts i juristes plantegin una reforma de la Constitució. ¿I el PP? De moment els populars mostren un suport ferri a les traves jurídiques que està posant en marxa el Govern per frenar el referèndum i demanen que, a mitjà termini, es convoquin eleccions, amb la idea que la majoria independentista es redueixi.
A més, Andrea Levy, vicesecretària del PP, ha assenyalat aquest matí, en una entrevista a TVE, que el pla del Govern una vegada superat l'1-O és "intensificar" el diàleg amb la societat catalana, que mereix, segons la seva opinió, uns dirigents "que no la portin al caos" en què han instal·lat la Generalitat els partits independentistes.
Pel que fa a la comissió territorial que planteja el PSOE, Levy ha assenyalat que el seu partit està disposat a recolzar mesures que suposin "enfortir" i "millorar" l'Estat autonòmic, però ha avisat que els debats "han de tenir un inici de consens i un final acordat".
Referèndum a Catalunya Andrea Levy PP - Partit Popular Autonomies Govern Independència de Catalunya
- Una ‘Marató’ d’emocions
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Previsió meteorològica Tot el litoral i prelitoral català, en avís groc davant les intenses pluges previstes per a aquest dimarts
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
