OPERACIÓ POLICIAL
L'alcalde de Valls nega haver encarregat documents per a l'1-O
La Guàrdia Civil investiga l'empresa Indugraf, que ha fabricat 7.000 documents vinculats a l'1-O, els exemplars dels quals ja no estan a la nau
L'alcalde de Valls, Albert Batet (PDECat), ha negat que el consistori encarregués a l'empresa Indugraf Offset, a través de la revista local 'El Vallenc', situada a la localitat tarragonina de Constantí, la impressió de 7.000 exemplars de documents que es volen utilitzar per a la votació de l'1-O. Batet s'ha mostrat "sorprès i al·lucinat" per la investigació de l'institut armat i ha assegurat que la localitat "no ha encarregat cap despesa de l'1-O" ja que "no és una competència municipal sinó de la Generalitat". L'alcalde ha mantingut que les portes del consistori estan "obertes" per a qui vulgui entrar i mirar la documentació. "Si la Guàrdia Civil vol venir seran benvinguts", ha tancat en declaracions al Parlament.
De fet, la Guàrdia Civil va continuar aquest dijous registrant els cotxes dels treballadors d'Indugraf, on, segons les fonts consultades, s'assegura que han fabricat documents del 1-O. Els agents es van apostar a mitja tarda de dimecres als voltants de la nau. L'objectiu: vigilar que els empleats no traguessin material de l'interior. Algunes fonts apunten a un possible registre o a un requeriment d'informació a l'empresa. Altres informacions assenyalen que s'està controlant la situació per si es constata la comissió d'un delicte i comunicar-lo a la justícia. Fa una setmana que els papers no estan a la fàbrica.
Els papers
Fonts del sector han assegurat que la publicació 'El Vallenc', client habitual d'Indugraf, va encarregar la impressió d'exemplars de la denominada "llista numerada de votants", un document de 24 pàgines, a més d'una taula. El director d''El Vallenc', Francesc Fàbregas, ha negat aquest punt. Una de les seves filles és tinenta d'alcalde de Valls pel PDECat.
Referèndum a Catalunya PDECat Valls Guàrdia Civil Independència de Catalunya David Elvira Albert Batet
- La caixa de ressonància Willie Colón i l’eco que ressona en Bad Bunny
- Anava armat El Servei Secret dels EUA mata un home que intentava entrar a la mansió Mar-a-Lago de Trump
- Guerra a Ucraïna Les tàctiques de Putin voregen el sadisme en la guerra d’Ucraïna
- Temps Catalunya viu el primer cap de setmana sense cap pluja des de fa gairebé mig any
- “Et queden 12 euros”: L’anècdota de Miguel Ángel Silvestre sobre la seva situació econòmica més precària
