Batlle dimiteix com a director dels Mossos a dos mesos i mig de l'1-O
Sempre ha defensat que els Mossos d'Esquadra han de ser políticament neutrals i imparcials
El director dels Mossos d'Esquadra, Albert Batlle, ha presentat aquest dilluns la seva dimissió davant el nou conseller d'Interior, Joaquim Forn, a dos mesos i mig de la data anunciada pel Govern per a la celebració del referèndum de l'1-O, segons han informat fonts policials.
Batlle, un ex alt càrrec del tripartit que sempre ha defensat que els Mossos d'Esquadra han de ser políticament neutrals i imparcials i que la policia catalana ha de complir i fer complir la llei, ha renunciat al càrrec de director polític de la policia catalana, al qual va accedir el 10 de juny del 2014, en substitució de Manel Prat.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- SUCCESSOS Multades tres empreses de busos per l’accident mortal de França
- La crisi habitacional El Pla Estatal de Vivenda triplicarà la inversió fins als 7.000 milions
- Projeccions econòmiques El Govern i el Banc d’Espanya eleven la previsió de creixement
- Cita empresarial Barcelona Global reuneix 1.500 professionals de 90 nacionalitats
- Farmacèutiques La japonesa AGC Pharma Chemicals inaugura una planta a Malgrat de Mar
- Sector bancari El BBVA confia que el Govern perdi el seu poder per vetar una futura fusió