Dimiteix el regidor de CiU de l'Escala que va permetre maniobres militars al seu càmping
Fort onatge a la platja de l’Escala, aquest diumenge. /
El regidor de CiU a l'Escala (Alt Empordà) Martí Guillem ha dimitit aquest diumenge, dos dies després que permetés a l'Exèrcit realitzar maniobres militars en un càmping de la seva propietat, al mateix municipi.
Ho ha anunciat el portaveu del grup municipal, Robert Bosch, en un apunt de Twitter en què ha subratllat que la renúncia de Guillem és "pel bé comú del projecte".
"Hem d'eliminar qualsevol sensació de falta de compromís amb Catalunya" i amb el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha afegit Bosch al seu perfil de Facebook.
Notícies relacionadesEn declaracions a TV3, Guillem va explicar que van promocionar l'activitat d'un grup de militars divendres com una activitat d'animació del complex turístic i una mostra del seu compromís "amb les forces de seguretat i la cultura de la pau".
Els participants en les maniobres van simular un assalt a la línia costanera des del mar i van fer ràpel pels desnivells de la costa.
- Estil de vida natural La dieta d'Antoni Gaudí: extremadament senzilla i molt poc original
- Cultura viva «Tothom ha de ‘menjar teatre’ cada dia»: Cap Butaca Buida celebra la seva tercera edició amb el Pa del Teatre
- Tercera setmana de conflicte La guerra al Pròxim Orient posa en qüestió l’aliança estratègica del Golf amb els EUA
- De manera «imminent» El TSJC obliga el Parlament a penjar la bandera espanyola a la seva façana
- Rodalies Una avaria a l’R3 obliga a tallar la circulació entre Centelles i la Garriga
