Dimiteix el regidor de CiU de l'Escala que va permetre maniobres militars al seu càmping

Fort onatge a la platja de l’Escala, aquest diumenge. /
El regidor de CiU a l'Escala (Alt Empordà) Martí Guillem ha dimitit aquest diumenge, dos dies després que permetés a l'Exèrcit realitzar maniobres militars en un càmping de la seva propietat, al mateix municipi.
Ho ha anunciat el portaveu del grup municipal, Robert Bosch, en un apunt de Twitter en què ha subratllat que la renúncia de Guillem és "pel bé comú del projecte".
"Hem d'eliminar qualsevol sensació de falta de compromís amb Catalunya" i amb el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha afegit Bosch al seu perfil de Facebook.
Notícies relacionadesEn declaracions a TV3, Guillem va explicar que van promocionar l'activitat d'un grup de militars divendres com una activitat d'animació del complex turístic i una mostra del seu compromís "amb les forces de seguretat i la cultura de la pau".
Els participants en les maniobres van simular un assalt a la línia costanera des del mar i van fer ràpel pels desnivells de la costa.
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- La caòtica presentació de ‘Lux’
- Infraestructures a Sant Cugat El Govern i l’Estat desbloquegen la construcció dels dos intercanviadors entre Rodalies i FGC del Vallès, amb una inversió de 36 milions
- tour de por Un passeig entre fantasmes per Barcelona
- Successos Els Mossos cacen in fraganti un depredador sexual d’estudiants en un autobús a Girona
- Famosos El motiu pel qual Pedri practica dejuni intermitent: «em sento molt millor»
- Cuina ¿Per què mig Espanya està posant vinagre a la paella per fer ous ferrats?