Dimiteix el regidor de CiU de l'Escala que va permetre maniobres militars al seu càmping

Fort onatge a la platja de l’Escala, aquest diumenge. /
El regidor de CiU a l'Escala (Alt Empordà) Martí Guillem ha dimitit aquest diumenge, dos dies després que permetés a l'Exèrcit realitzar maniobres militars en un càmping de la seva propietat, al mateix municipi.
Ho ha anunciat el portaveu del grup municipal, Robert Bosch, en un apunt de Twitter en què ha subratllat que la renúncia de Guillem és "pel bé comú del projecte".
"Hem d'eliminar qualsevol sensació de falta de compromís amb Catalunya" i amb el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha afegit Bosch al seu perfil de Facebook.
Notícies relacionadesEn declaracions a TV3, Guillem va explicar que van promocionar l'activitat d'un grup de militars divendres com una activitat d'animació del complex turístic i una mostra del seu compromís "amb les forces de seguretat i la cultura de la pau".
Els participants en les maniobres van simular un assalt a la línia costanera des del mar i van fer ràpel pels desnivells de la costa.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Medicina La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- A Sagrada Família Barcelona compra un altre bloc de pisos a l'Eixample per tanteig i retracte
- Mamarazzis Pep Guardiola i Cristina Serra, a prop de firmar el divorci
- Nou pontificat El Papa defensa en la seva primera homilia una Església que faci front als que la ridiculitzen i menyspreen
- IRPF Compte amb llençar les teves declaracions d’hisenda d’anys anteriors: poden investigar-les
- Dia d’Europa Illa reclama reforçar la UE davant les «amenaces» dels aranzels i la guerra a Ucraïna