Sánchez: "La corrupció del PP demostra que el 'no' a Rajoy era i és necessari"
L'alcaldessa de París esmorza amb el precandidat per mostrar-li el seu suport en les primàries del PSOE

undefined38116147 gra013 madrid 20 04 2017 el precandidato a las primarias170420104223 /
Pedro Sánchez s'ha mostrat aquest dijous "enormement esperançat" a poder guanyar la secretaria general del PSOE per la qual competeix amb Susana Díaz i Patxi López. Després dels últims escàndols de corrupció al PP -aquest dijous Esperanza Aguirre declara pel 'cas Gürtel'Esperanza Aguirre i Ignacio González segueix al calabós Ignacio Gonzáleza l'espera de declarar- ha insistit en el retret als dirigents del seu partit que van advocar per l'abstenció i van permetre la investidura de Mariano Rajoy. "Tots els casos de corrupció del PP demostren que el 'no' a Rajoy i el 'sí' a un canvi polític era llavors i avui més necessari que mai", ha opinat.
Sánchez ha apel·lat als militants del PSOE perquè apostin per la seva candidatura amb l'objectiu de tornar a situar el seu partit "amb garanties de ser primera força política", convençut que el "canvi de rumb" és vital perquè el PSOE recuperi la seva posició hegemònica en l'esquerra.
Notícies relacionadesL'exsecretari general ha rebut aquest dijous el suport d'Anne Hidalgo, l'alcaldessa de París, amb qui ha esmorzat al Círculo de Bellas Artes de Madrid. La regidora ha mostrat la seva confiança que Sánchez s'imposi en les primàries del 21 de maig. "Necessitem un líder com Pedro Sánchez, no només a Espanya, també a Europa, per reinventar la proposta socialdemòcrata", ha explicat després de la seva reunió.
Els precandidats comencen aquest dijous la recollida d'avals per poder formalitzar la seva candidatura a les primàries. Segons el cens d'inscrits amb dret a vot, que encara és provisional, necessitaran al voltant de 9.300 suports per poder validar els seus projectes.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos