La roda de premsa posterior al Consell de Ministres, en directe

El portaveu del Govern, Íñigo Méndez de Vigo, compareix per explicar els acords presos en la reunió de l'Executiu

1
Es llegeix en minuts

El Govern de Mariano Rajoy celebra aquest divendres l'habitual reunió del Consell de Ministres. Es tracta de l'última en 15 dies, ja que la setmana que ve no n'hi haurà perquè és Setmana Santa.

En la reunió d'avui està previst que s'aprovi la creació d'un grup de treball per a l'estratègia nacional davant el repte democràtic, així com un decret que regula la concessió de subvencions al Consell de l'Advocacia i al Consell de Procuradors per a assistència jurídica gratuïta.

Notícies relacionades

El Govern es reuneix unes hores després de l'atac dels EUA a Síria i el portaveu, Íñigo Méndez de Vigo, podria fixar la posició de l'Executiu central en aquest assumpte.

La web d'EL PERIÓDICO ofereix la roda de premsa en directe.

zentauroepp37882340 madrid 31 03 2017 politica rueda de prensa posterior a la re170407113240

zentauroepp37882340 madrid 31 03 2017 politica rueda de prensa posterior a la re170407113240 / DAVID CASTRO