Cospedal, sobre Rita Barberá al febrer: "Fins que no vegin que es mor d'un infart no pararan"
La ministra de Defensa va denunciar d'aquesta manera "l'assetjament" que rebia l'exsenadora
"Aquí perquè un sigui del PP o perquè es digui Rita Barberá... l'assetjament és que hi ha vegades que sembla que hi ha gent que fins que no vegi que determinades persones directament es moren d'un infart no pararan", deia María Dolores de Cospedal al febrer. La ministra de Defensa denunciava en una tertúlia a 13TV la campanya de "assetjament" que vivia l'exalcaldessa valenciana, que ha mort d'un infart aquest dimarts en un hotel.
A la tertúlia, la secretària general del PP va defensar la que encara era la seva companya de partit. Després de resistir-se durant mesos, Barberá va acabar deixant el partit el mes de setembre passat, després que el Tribunal Suprem decidís obrir una investigació penal en contra seu per presumpte blanqueig de capitals en la seva etapa d'alcaldessa.
- Previsió de l’Aemet Espanya es prepara per a una onada de calor de rècord que deixarà registres fins a 10 graus per sobre del normal per a l’època
- Intervingut un grup de monges acusat d’actuar com una secta
- Un pla urgent lluitarà contra la "degradació" del barri de Sant Antoni
- Aliança Andrés Iniesta i Jordi Basté llancen una productora audiovisual
- Robles esquerda l’aval del Govern a la continuïtat del fiscal general
- Vacances ¿Caminar descalç per la platja és bo? Aquests són tots els seus beneficis, encara que també hi ha alguns perills
- Reforma de l'estadi El Barça renova el permís per fer obres les 24 hores fins al retorn previst al Camp Nou
- Municipis Roda de Berà rebutja la instal·lació de pantalles acústiques al traçat ferroviari
- Fruites d’estiu ¿Què és més sa, la síndria o el meló? La ciència et dona la resposta
- Tribunals Multa milionària a Espanya per incomplir la normativa europea de conciliació familiar i laboral