ATAC AL MIG DEL CARRER
Diversos ultres agredeixen un activista sense sostre en la concentració franquista del 20-N a Madrid
Diversos franquistes agredeixen l’activista sense sostre Lagarder en la concentració del 20-N a Madrid. /
L'activista sense sostre Lagarder ha denunciat aquest diumenge haver sigut agredit per un grup d'ultres que assistien a la concentració franquista del 20-N a Madrid. El jove indigent ha publicat un vídeo a Twitter en què es mostra el moment de l'agressió, després que es presentés al lloc amb un cartell en què es llegia 'Franco assassí'.
#MuyFuerte Mirad como los nazis pegan a un activista sin techo de Madrid por decir que Franco es un asesino y la policía los defiende. #20N pic.twitter.com/W9sM76fYjz
— Lagarder Activista (@lagarder81) 20 de noviembre de 2016
En el vídeo s'observa com diversos homes agredeixen l'activista romanès i després dos agents de policia se l'emporten. En el vídeo, Lagarder afirma que almenys set persones li han clavat una pallissa, incloses puntades al cap i al pit.
Notícies relacionadesEn el seu compte de Twitter (on té gairebé 24.000 seguidors), l'activista pels drets humans ha explicat que després de l'atac ha anat a urgències i que a l'hospital li han passat una factura. "Em sembla una vergonya que un hospital públic demani pagar la sanitat a les persones sense recursos agredides pels nazis", ha denunciat Lagarder, que també ha assegurat que no pensa pagar la factura i que presentarà una denúncia policial per l'agressió.
Acabo de salir de urgencias. El hospital ha enviado parte de agresiones al juzgado y mañana denunciaré en la poli. No pagaré la factura ... pic.twitter.com/mncakax7oU
— Lagarder Activista (@lagarder81) 20 de noviembre de 2016
En la manifestació d'aquesta tarda a Madrid en homenatge a Franco, amb motiu del 41è aniversari de la mort del dictador, hi han participat unes 200 persones.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Joan Roig, d’Alcanar, primer alcalde que dimiteix pel canvi climàtic
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Crisi ramadera Catalunya dona per finalitzada la crisi ramadera de la dermatosi nodular, que va obligar a sacrificar unes 3.000 vaques
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'editorial de Cristina Villanueva: Quan la corda es trenca
- Cine ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’, favorites dels premis Gaudí
- Crisi ramadera Els casos de pesta porcina s’eleven a 26 senglars després de la confirmació de 10 nous positius
- Previsió meteorològica Tot el litoral i prelitoral català, en avís groc davant les intenses pluges previstes per a aquest dimarts
