El PSOE manté Hernando al Congrés i substitueix López al Senat
L'excol·laborador de Sánchez serà l'encarregat del cara a cara amb Rajoy en una possible investidura
Vicente López Areces serà el portaveu a la Cambra alta, i Jáuregui, a Brussel·les
La gestora del PSOE ha decidit que Antonio Hernando continuï com a portaveu socialista al Congrés però ha decidit substituir Óscar López com a portaveu al Senat per l'expresident asturià Vicente Álvarez Areces. A més, l'exministre Ramón Jáuregui serà el nou portaveu al Parlament Europeu, mentre que Elena Valenciano serà vicepresidenta de grup.
El portaveu de la gestora, Mario Jiménez, ha assegurat que Hernando serà l'encarregat de defensar la posició del PSOE en cas que hi hagi debat d'investidura.
Notícies relacionadesA més, la gestora ha decidit que el grup socialista presentarà una esmena a la reforma de la llei electoral que ha presentat el PP per avançar els eventuals tercers comicis del dia 25 de desembre al 18 de desembre. L'objectiu d'aquesta esmena és rebaixar el pressupost que els partits destinen a despeses electorals, així com el cost del 'mailing'.
La gestora encara no ha posat data del comitè federal que ha de decidir si el PSOE facilita amb una abstenció la investidura de Rajoy.
- Estat dels embassaments avui, 5 de maig, a Catalunya: Sau, Foix, Susqueda i la resta de pantans
- Bancs Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- IRPF Compte amb llençar les teves declaracions d’hisenda d’anys anteriors: poden investigar-les
- Comissió Operació Catalunya L’exvicepresidenta Sáenz de Santamaría nega la policia patriòtica: «Em va tocar exercir el poder, però mai el vaig disfrutar»
- Recomanacions "Inoblidable": el bar de Mataró aclamat per les seves saboroses tapes