El PSOE manté Hernando al Congrés i substitueix López al Senat
L'excol·laborador de Sánchez serà l'encarregat del cara a cara amb Rajoy en una possible investidura
Vicente López Areces serà el portaveu a la Cambra alta, i Jáuregui, a Brussel·les
La gestora del PSOE ha decidit que Antonio Hernando continuï com a portaveu socialista al Congrés però ha decidit substituir Óscar López com a portaveu al Senat per l'expresident asturià Vicente Álvarez Areces. A més, l'exministre Ramón Jáuregui serà el nou portaveu al Parlament Europeu, mentre que Elena Valenciano serà vicepresidenta de grup.
El portaveu de la gestora, Mario Jiménez, ha assegurat que Hernando serà l'encarregat de defensar la posició del PSOE en cas que hi hagi debat d'investidura.
Notícies relacionadesA més, la gestora ha decidit que el grup socialista presentarà una esmena a la reforma de la llei electoral que ha presentat el PP per avançar els eventuals tercers comicis del dia 25 de desembre al 18 de desembre. L'objectiu d'aquesta esmena és rebaixar el pressupost que els partits destinen a despeses electorals, així com el cost del 'mailing'.
La gestora encara no ha posat data del comitè federal que ha de decidir si el PSOE facilita amb una abstenció la investidura de Rajoy.
- Producte de temporada Els amants dels ‘calçots’ ja tenen app: nou mapa per trobar les millors ‘calçotades’
- Agressió sexual El jutge accepta la rectificació de Mouliaá i torna a citar Errejón per comunicar-li l’obertura de judici per agressió sexual
- ACTUALITAT BLAUGRANA Rafa Yuste, president en funcions del Barça: «Allò del VAR va ser una vergonya, demanarem explicacions»
- Aturades a tot Espanya Així impactarà en la sanitat catalana la vaga de metges de la setmana que ve: la primària, al 25%, i l’activitat urgent, garantida
- Celebració anòmala Vaga, clausura d’escoles per vent i rua a porta tancada per pluja: ¿com han viscut les famílies aquesta ‘setmana horribilis’ de Carnaval?
