Document: aquestes són les 150 mesures acordades per Rajoy i Rivera
undefined35308552 madrid 28 08 2016 pol tica firma del acuerdo de investidu160828131003 /
"150 compromisos per millorar Espanya". Aquest és el títol de l'acord d'investidura a què han arribat el PP i Ciutadans. Rivera ha sigut l'encarregat de desvelar les principals mesures acordades entre els dos partits, entre elles una inversió en plans socials de 29.000 milions, com un complement salarial o un pla contra la pobresa infantil.
Així mateix, el compromís inclou la dació en pagament, un "contracte de protecció creixent" per a assalariats temporals, ajudes als autònoms, reformes institucionals com que la majoria dels jutges del CGPJ siguin elegits per magistrats, retallades de despesa a les diputacions i el Senat, etc. En aquest punt, el líder de Ciutadans ha volgut destacar que "de les 150 mesures firmades amb Rajoy, 100 les vaig firmar amb Sánchez". En el pdf adjunt es pot consultar el document íntegre de l'acord.
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Comerç Aquests són els horaris i centres comercials que obren aquest diumenge a Barcelona
- Campanades L'enginyeria artesanal del vestit de les campanades de Pedroche: dotze anys d'història i una tiara de mascareta
- Multes per als cotxes B en les zones de baixes emissions
- La passarel·la de les campanades
- Àpats i benestar emocional Marta León, experta en salut hormonal: "El moviment és el major antidepressiu i ens el traiem durant les festes de Nadal"
- Estratègies enfrontades La Xina aprofita l’espai dels EUA en la seva retirada de l’ordre internacional
- Cop al chavisme Delcy, i s’ha acabat la diversió...
- La fórmula del desenvolupament
- Cop al chavisme Repsol, Telefónica, Mapfre i el BBVA, pendents de les seves inversions
