Celia Villalobos: "Pedro Sánchez intenta salvar el cul"
"Vol seguir sent secretari general del PSOE. La resta li importa un rave", sentencia la vicepresidenta primera del Congrés
Celia Villalobos ha carregat aquest dimarts contra el secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, al qual ha acusat d'estar en una "fugida cap endavant permanent" amb què està "intentat salvar el seu cul". "La resta li importa un rave", ha rematat la vicepresidenta primera del Congrés.
Abans de l'inici de la reunió de la Mesa del Congrés, Villalobos ha afirmat que Sánchez "ha fracat en les eleccions" a l'obtenir 90 diputats per al PSOE i ha "fracassat en la investidura".
"Ens ha tingut en un circ a set pistes durant aquest mes, ha sigut un passadís de comèdia i segueix en la mateixa actitud. Està intentant salvar el seu cul, que quan arribi el congrés del PSOE al maig ell segueixi sent secretari general. La resta li importa un rave", ha sentenciat la diputada del PP. "I el senyor Sánchez, si és tan dialogant i vol tant canvi, hauria d'escoltar, però d'això d'escoltar no en sap gaire", ha sentenciat.
- Urbanisme La UPF enderroca les últimes cases dels militars de la Ciutadella
- Home atrapat Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
- Judici fiscal general El cap de Gabinet d'Ayuso declara que "es desferma la bogeria" quan va donar el mail en què el fiscal es mostrava "disposat" a pactar amb González Amador
- L’acusat d’assetjar la família de Canet de Mar que va demanar més castellà a l’escola: «Va ser la crispació del procés»
- LLIGA DE CAMPIONS Courtois maquilla una sacsejada
- Prevenció Brian L. Mishara, psicòleg expert en suïcidi: "La primera pregunta no hauria de ser què et passa, sino qui ets"
- Crisi per la gestió de la dana El PP i Vox reprenen els contactes davant el relleu de Mazón i el nou cicle electoral
- Crisi per la gestió de la dana Rosa Álvarez: «Als nostres familiars els va matar la mala gestió, no el clima»
- Les memòries de l’excap de l’Estat Joan Carles, al seu fill: "Renunciar a la meva herència és rebutjar-me"
- El rei emèrit admet per primera vegada "relacions extraconjugals"
