'CAS NÓOS'
L'advocat de la infanta considera que la seva defensada és una víctima de l'acusació popular
Molins es pregunta qui hi ha darrere del sindicat i quins interessos té

lpuig33031349 gra086 palma de mallorca 03 03 2016 imagen del160304113231 /
L'advocat de la infanta Cristina Pau Molins ha considerat aquest divendres que la seva defensada ha sigut una víctima de l'acusació popular, exercida per Manos Limpias. En dues entrevistes a Catalunya Ràdio i RAC-1, Molins, que es va encarregar de dirigir l'interrogatori a Cristina de Borbó davant el tribunal del judici del 'cas Nóos', ha reiterat que la infanta és "absolutament innocent" i ha posat un èmfasi especial en l'estratègia de defensa que han mantingut des del principi: que el sindicat ultra "no té cap legitimitat" per acusar per un delicte fiscal si ni la fiscalia ni l'advocacia de l'Estat, que protegeixen els interessos d'Hisenda, així ho consideren.
"La infanta Cristina no ha de ser una persona privilegiada ni millor que ningú, però tampoc pot ser pitjor que ningú. S'acull al dret a no declarar a una part que no se li reconeix cap legitimitat", ha assegurat el lletrat.
Notícies relacionadesMolins ha aprofitat les entrevistes per carregar durament contra Manos Limpias. S'ha preguntat qui hi ha darrere d'aquest sindicat i a quin interès respon "per estar en totes les causes". "Això costa molts diners", ha recalcat. A més del 'cas Nóos', Manos Limpias s'ha personat en nombroses causes, com la querella contra la consulta del 9-N, el 'cas ERO', així com altres querelles contra l'actor Willy Toledo, la CUP, Ada Colau o Carme Forcadell.
Així mateix, l'advocat ha explicat que en cas que hi hagi una sentència condemnatòria, Manos Limpias no cobraria res. I ha avisat que si hi ha absolució, demanaran una condemna en costes contra el sindicat.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Al tancament del mercat La CNMC es disposa a aprovar l'opa sobre el Sabadell amb compromisos assumibles per al BBVA
- OBRES A L'ESTADI La gespa del nou Camp Nou, a punt
- Comissió d'investigació El Govern central enviarà el CNI a les elèctriques a partir d'aquesta nit per recaptar dades per l'apagada
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels