Rajoy demana no extreure conseqüències polítiques de la seva agressió
El president assegura que es troba bé i penja a Twitter un vídeo fent exercici aquest matí

abertran32188474 spanish prime minister and popular party pp lead151217102743 /
El president del Govern, Mariano Rajoy, ha reclamat aquest dijous que ningú tregui conseqüències polítiques de l'agressió que va patir aquest dimecres a la tarda durant una passejada per Pontevedra, quan un noi li va donar un cop de puny que va fer que li caiguessin les ulleres i li va deixar una marca a la cara.
Rajoy ha assegurat que "no canvia res" per al que queda de campanya i ha afegit que el cop de puny que va rebre és "l'excepció que confirma la regla del civisme dels espanyols".
Notícies relacionadesEl president del Govern ha assegurat que es troba "bé" i tira endavant la seva agenda després de l'incident.
Amb ulleres noves (el míting d'ahir a la nit després de l'agressió el va haver de fer sense, ja que es van trencar pel cop) i roba d'esport, Rajoy ha penjat a primera hora del matí un vídeo al seu compte de Twitter fent exercici al gimnàs de l'hotel de Barcelona (aquest dijous té previst un esmorzar informatiu) on ha dormit. "Bon dia i feliç dijous des de Barcelona. Seguim avançant", afegeix al mateix tuit.
Buenos días y #felizjueves desde #Barcelona. Seguimos avanzando, #EspañaEnSerio. MRhttps://t.co/lWIbFXAnRb
— Mariano Rajoy Brey (@marianorajoy) 17 de diciembre de 2015
- Marta Pascal: "Em van prendre tant el pèl que ara el porto curt"
- Desallotjats els últims inquilins de les Cases Barates
- Conflicte en potència La ronda de Sant Antoni reneix com a ‘camp de futbol’ i molesta part del veïnat
- L’incendi al sud de França avança sense control i ja ha calcinat 16.000 hectàrees
- Svitolina perd contra Osaka i pateix la fúria dels apostadors
- Festa Major El centenari del pasodoble 'Amparito Roca' protagonitzarà el cartell de les Festes de Santa Tecla 2025 a Tarragona
- TikTok Polèmica per un vídeo de dues 'influencers' corrent per 'La Florida' amb "olor de kebab": "A l’Hospitalet no fem postureig"
- Observatori contra el Racisme El Govern central investigarà els discursos d’odi arran del veto del PP i Vox a les celebracions islàmiques a Jumilla
- Revisió de l’IAE Barcelona inspecciona la fiscalitat dels pisos turístics: ja ha recaptat 287.031 euros amb les primeres 20 empreses
- Apple esquivarà les taxes invertint més als EUA