Rabell, a Mas: "És el millor comitè de campanya de Rajoy"
Diàleg és la proposta que més ha reclamat Lluís Rabell en la seva rèplica a Artur Mas, a qui ha assenyalat com “el millor comitè de campanya de Rajoy”. El líder de Catalunya Sí que es Pot li ha demanat al candidat a la presidència de la Generalitat que “recompongui la majoria social favorable al referèndum, que generi simpaties a Espanya i no empènyer-la a la dreta més rància”.
La resolució suspesa pel Constitucional "ens pot portar a molts llocs", ha apuntat Rabell. "Però a l'únic lloc on no ens portarà és a una república catalana, ni amb el capità Mas ni amb els capitans d'intendència que ha proposat". Després d'ironitzar sobre les negociacions entre dos partits tan diferents com el de Mas i les CUP (“no sabem si l'assemblea dels 72 la faran a Can Vies o al Majestic”), ha destacat que "no hi haurà un avanç democràtic sense la construcció d'una àmplia majoria a favor del dret a decidir". El portaveu de l'esquerra alternativa, que ha reconegut que “les lleis hi són per obeir-les, interpretar-les, deformar-les i a vegades incomplir-les”, ha acabat assenyalant que Artur Mas li recodava l'actor John Wayne en un dels seus cèlebres 'westerns'. "Noi, no treguis el revòlver si no estàs disposat a utilitzar-lo. És el que li passa a vostè".
- Procés impulsat per l'ajuntament Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Tribunals Els Mossos tanquen la investigació per la mort de l’amo de Mango: conclouen que la caiguda va ser accidental
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"
- Manresa Un dels mossos que va participar en el rescat d'una menor al Cardener: "Em va sortir de dins, veia que la nena s'estava ofegant"
- Humor ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’
- Govern de coalició Yolanda Díaz demana retirar l'ambaixador d'Espanya a Israel com a mesura de "pressió diplomàtica"
- Mobilitat Barcelona multa centenars de bicis compartides mal aparcades i farà fora les empreses que incompleixin el contracte
- «PER A ELL NO HI HA MILLOR CLUB QUE EL BARÇA» Deco: «Lamine no ha demanat ser el més ben pagat, el millor fitxatge seria la seva renovació»
- Finances públiques El Govern i ERC pacten destinar 200 milions a rehabilitar vivendes i crear noves places d’escola bressol
- Carapaz s’uneix a la festa per conquerir el Giro