CDC canvia de nom de cara a les generals del 20-D
La formació es presentarà amb l'escissió d'Unió, Demòcrates de Catalunya
Convergència canviarà de nom en les eleccions generals del 20-D. El partit d'Artur Mas, el cap de llista del qual serà amb tota probabilitat el conseller de Presidència en funcions, Francesc Homs, tindrà una altra denominació. L'argument del partit és que concorrerà en coalició amb Demòcrates de Catalunya (l'escissió independentista d'Unió) i Reagrupament, i que això tindrà efectes en la denominació.
Avui Demòcrates ha presentat el seu pròxim congrés fundacional, que arribarà després d'una consulta als seus "voluntaris" sobre l'aliança amb CDC de cara als comicis al Congrés. Demòcrates ha comparegut en roda de premsa per presentar un congrés fundacional. En la roda de premsa hi han participat l'exdirigent d'Unió i exalcalde de Vic, Josep Maria Vila d'Abadal, l'expresidenta del Parlament Núria de Gispert, i l'exdiputada Concepció Laïlla, a més de Castellà, que ha afirmat que la coalició amb CDC es vota amb condicions com que es creï un codi ètic, la codirecció dels grups i l'elaboració conjunta de llistes. El lema del congrés fundacional de Demòcrates és "un nou partit per a un nou país".
- Decisió judicial L’Audiència de Barcelona deixa en llibertat la mare del nadó acusada de maltractar-lo juntament amb el seu marit
- El mètode del forat a la carrosseria: roben un cotxe de 100.000 euros i intenten endur-se’n un de 180.000 a Calonge
- Nova actualització ¿Guanyarà el PP per majoria absoluta les eleccions a Andalusia 2026? Així estan les prediccions més enllà de les enquestes
- Conflicte al Pròxim Orient Israel assegura haver matat el comandant de la força d’elit Radwan de Hezbol·là en un bombardeig a Beirut
- Tradició catalana Controvèrsia pel pregó de la Festa Major de Lleida: "El blanqueig del feixisme a les institucions lleidatanes és intolerable"
