CITA AMB LES URNES DEL 27-S
El ball d'Iceta a ritme de Queen es fa viral
La coreografia del líder del PSC al so de 'Don't stop me now' en l'enganxada de cartells arrasa a les xarxes socials
La campanya electoral al Parlament de Catalunya va començar aquest dijous a la nit amb la tradicional enganxada de cartells dels partits. El PSC ho va fer al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. A Miquel Iceta, el candidat dels socialistes catalans, el va acompanyar el líder del PSOE, Pedro Sánchez.
Va ser una enganxada de cartells simbòlica, ja que Iceta ho va fer sobre una pantalla gegant en què es veia l'eslògan de la campanya i la seva cara. Correcte. Tot normal. Fins que va començar a sonar l'himne de Queen 'Don't stop me now'. I aquí es va donar el moment més divertit de la nit, quan el líder dels socialistes catalans es va deixar anar i va començar a cantar i a ballar, totalment desinhibit, davant els presents a l'auditori.
Les xarxes socials comenten aquest divendres aquest gran moment de la campanya del 27-S.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Els herois que han combatut contra el monstre
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Muntatges financers De Vigo a Olot: el rastre d’Eusebio Novas
- Famosos El youtuber Jordi Wild (40 anys) ho té clar sobre el català: «El castellà ja ha guanyat»
- Acord del Govern espanyol amb Catalunya El PP defineix la quitació del deute del FLA com «una altra amnistia comptable» als independentistes
- Un sector en el punt de mira (i 4) Aquí estan les cases més luxoses d’Espanya, que han duplicat les seves vendes en cinc anys
- Guerra a l’est d’Europa La pau de Trump a Ucraïna fa aigües
- Badalona Albiol denuncia la falta d’infraestructures que ha obligat a tancar les platges de Badalona: «En 11 anys no s’ha construït res»